خوزستان بارانی می‌شود

خوزستان بارانی می‌شود

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امشب سامانه جدید بارشی وارد استان شده و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از تداوم مه گرفتگی در استان خوزستان تا اواسط وقت امروز خبر داد و بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امشب سامانه جدید بارشی وارد استان شده و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این سامانه سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب نقاط استان، احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: در این ایام شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته گتوند با ۲۲.۴ و دزپارت با منفی ۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۱۹.۸ و حداقل به ۷.۱ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 5681100

پست بعدی

تسهیلات بدون ضامن ترابانک پاسارگاد به 10 میلیون تومان رسید

ج ژانویه 13 , 2023
نسل جدید تسهیلات ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد، بدون ضامن و چک و سفته و به‌صورت کاملا آنلاین تا سقف ۱۰ میلیون تومان در قالب اعتبار خرید اعطا می‌شود. طراحی و اجرای نسل جدید تسهیلات بانکی توسط بانک پاسارگاد، گامی بزرگ در پیشبرد فناوری‌های نوین در صنعت بانک‌داری کشور بوده است. نسل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000