متن تبریک شب یلدا عاشقانه، انواع دسر و کیک شب یلدا، تزیین سفره شب یلدا جدید و مدرن 1401

در این پست اختصاصی شب یلدا شما می توانید انواع متن های تبریک و دسر و کیک و … را می توانید مشاهده کنید و از آن ایده بگیرید و در شب یلدا سنتی باستانی استفاده کنید. شب یلدا به زمان بین غورب آفتاب 30 آذر تا طلوع آفتاب دی ماه گفته می شود و امسال در سال 1401 شب یلدا مصادف است با 30 آذر ماه روز چهارشنبه و به تاریخ میلادی برابر است با 21 دسامبر سال 2022 که ما ایرانی ها به نزد بزرگ تر ها می رویم و این روز را در کنار هم جشن می گیرید و این سنت از گذشته تا به امروز همانند سایر رسوم ما ایرانی ها به جای مانده است. در این شب مردم کشور ایران انواع خوراکی و تنقلات را آماده می کنند و برای هم پیام تبریک این شب را به عزیزان دور و نزدیک ارسال می کنند و یک سفره یلدایی تهیه می کنند و از انار و خرمالو و فال حافظ و … استفاده می کنند. اما امروز می توانید در این پست اختصاصب متن تبریک شب یلدا، انواع دسر و کیک، تزیین سفره شب یلدا را مشاهده کنید.

متن تبریک شب یلدا

 

یلدایتان فرخنده باد.

قدمی مانده به یلدا

به شب خاطره انگیز و بلند

به سپیدی زمستان و اناری که دلش قصه ی یکرنگی هاست

یلدا یتان مبارک

******

یلدا

آخرین

دلبریِ پائیز است

مانند زنی که درست لحظهٔ رفتن،

گیسوان مشکی بلندش را باز می کند

*****

شب_یلدا بهونست🍉🍉🍉 تا قلبت تندتر بزنه، لبت به لبخند واشه و برق نگاهت حال کسی رو عوض کنه… هر لحظه‌‌ تون پر از آرامش… پر از لبخند… پر از عشق

♦️عمرتون صد شب یلدا

♦️دلتون قد یه دنیا

♦️توی این شبهای سرما

♦️یادتون همیشه با ما

♦️دل خوش باشه نصیبت

♦️غم بمونه واسه فردا

❤️🌹یلداتون مبارک🌹❤️

سرخی انار و برای قلبتون ❤

شیرینی هندوانه رو برای عشقتون ❤

و بلندی یلدارو برای خوشبختیتون آرزو میکنم ❤🍉

یلدات مبارک خواهر قشنگم

دختر قشنگم در اولین شب یلدات آرزو دارم

چشمهایت لبریز بارقه های امید

لبانت با لبخند مهر

کلامت آراسته به مهربانی

نگاهت به محبت

و زندگی به کامت باشد

شما می توانید در شب یلدا این متن ها و دلنوشته ها را برای خانواده و دوست و عشق خود ارسال کنید و یا از آن برای استوری یا وضعیت واتساپ خود استفاده کنید اما برای مشاهده متن تبریک شب یلدا بیشتر به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

انواع دسر و کیک

در شب یلدا انواع کیک و دسر و غذا های مختلف برای شام تهیه می شود که شما خانم های خانه می توانید از طریق لیست زیر انواع دسر و کیک و غذا های مخصوص شب یلدا را مشاهده کنید و برای این شب سنتی ایرانی تهیه و دور هم جمع شوید. اما برای مشاهده لیست انواع دسر و کیک به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

تزیین سفره شب یلدا

در شب یلدا سفره های و میز های یلدایی متنوعی تهیه از خانم های ایرانی باسلیقه تهیه می شود و اگر به دنبال زیبا ترین و سفره شب چله هستید این پست را دنبال کنید زیرا عکس های بسیار زیبا به سبک مدرن و سنتی در آن گرد آوری شده است که می توانید ایده بگیرید. اما برای مشاهده تزیین سفره یلدا به سایت آلامتو مراجعه کنید.

پست بعدی

تاکید رئیسی بر تسریع تکمیل شبکه ملی اطلاعات در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی

س دسامبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین | عصر امروز (سه‌شنبه) جلسه شورای‌عالی فضای مجازی به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد. در این جلسه سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در رسانه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و پس از طرح دیدگاه‌های اعضا مقرر شد این سند برای اصلاح و تکمیل به کمیسیون معین شورا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000