بنزما، علامت سوال بزرگ در ذهن هواداران برای فینال

اعتمادآنلاین|

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید درست پیش از آغاز رقابت های جام جهانی مصدوم شد تا دومین جام جهانی متوالی عمرش را از دست بدهد. این بازیکن 4 سال قبل به دلیل محرومیت نتوانست تیم ملی فوتبال کشورش را در جام جهانی همراهی کند و فرانسه در آن جام قهرمان مسابقات شد. اما بنزما که برای جام جهانی قطر انگیزه بالایی داشت بار دیگر از حضور در این مسابقات باز ماند. امید آن وجود داشت که ستاره رئال مادریدی فرانسه برای بازی فینال جام جهانی دوباره به اردوی فرانسه ملحق شود و بسیاری از سورپرایز دیدیه دشان برای این بازی صحبت می کردند. اما آیا بنزما فردا همراه فرانسه خواهد بود؟

به گزارش خبرآنلاین، ​مهاجم رئال مادرید، کریم بنزما، تایید کرده است که فردا طبق برنامه در تمرین رئال مادرید در والدیباس حاضر خواهد شد.

به گزارش موندو، کریم بنزما حتی برای تماشای هم‌تیمی‌های خود نیز به قطر سفر نخواهد کرد و فینال جام جهانی که می‌تواند سومین قهرمانی را برای تیم ملی فرانسه به ارمغان بیاورد را از خانه تماشا خواهد کرد.

این موضوع درحالی است که امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، بار دیگر به قطر سفر کرده است تا فینال را از نزدیک تماشا کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

عبدی: از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده / آنان که باید زنگ خطر را بشنوند، یا شنیدند، گمان کردند که ان‌شاءالله گربه است

ش دسامبر 17 , 2022
عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: نظام سیاسی باید وضعیت را از قرمز به نارنجی و سفید تغییر می‌داد، ولی چنین نشد. زیرا برخی از قدرت‌طلبان و احتمالاً فریبکار، ماشین تبلیغاتی خود را برای منحرف کردن ذهن ساختار تصمیم‌گیری روشن کردند، از جمله به جای ارجاع به نتایج نظرسنجی‌ها که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000