معاون رئیسی: بولتن‌ها،«محرمانه» نیست، حرف و حدیث یک نفر است

معاون رئیسی: بولتن‌ها،«محرمانه» نیست، حرف و حدیث یک نفر است

مهر نوشت: حسینی ، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یک نفر براساس شنیده‌ها و شایعات و حرف و حدیث‌ها چیزهایی نوشته و به دست بی بی سی و اینترنشنال و غیره افتاده و آن را به عنوان نکات قطعی می‌پندارند که نظر فلان شخصیت و فردی چنین چیزی است.

سید محمد حسینی عصر چهارشنبه در همایش استانی روز دانشجو در دانشگاه بابلسر با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: دولتی کنونی پاسخگو بوده و نقدونظرها، انتقاد و پیشنهادات را می‌شنود و اشکالات در کار باشد رفع و ابهامات را پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری فضای مجازی و نداشتن سواد رسانه‌ای لازم افزود: برخی مسائل مطرح شده در فضای مجازی پایه و اساسی ندارد.

وی با اشاره به موضوع انتشار بولتن‌های خاص و محرمانه افزود: یک نفر براساس شنیده‌ها و شایعات و حرف و حدیث‌ها چیزهایی نوشته و به دست بی بی سی و اینترنشنال و غیره افتاده و آن را به عنوان نکات قطعی می‌پندارند که نظر فلان شخصیت و فردی چنین چیزی است درحالی که این نوشته‌ها ناشی از شنیده‌ها و شایعات شخصی بوده است و نمی‌تواند مبنای درستی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

طائب: در قضیه مرگ مهسا امینی غفلت کردیم/ نباید اجازه می‌دادیم، تجمع اولیه مقابل بیمارستان اتفاق بیفتد

چ دسامبر 7 , 2022
فارس نوشت: رئیس سابق اطلاعات سپاه گفت: کارهای صورت گرفته در دولت باعث شده بود که کشورهای همسایه بدون ترس از تحریم با ما همکاری کنند، ولی وقتی امنیت به هم می‌خورد کشورها هم برای همکاری مردد می‌شوند. حسین طائب، مشاور عالی فرمانده کل سپاه در جمع دانشجویان در دانشگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000