نماینده مجلس: هر تصمیمی که حال مردم را خوب کند، تصمیم خوبی است / کسانی که جانشان را از دست دادند را کجای دلمان بگذاریم؟

نماینده مجلس: هر تصمیمی که حال مردم را خوب کند، تصمیم خوبی است / کسانی که جانشان را از دست دادند را کجای دلمان بگذاریم؟

ایسنا نوشت: شیوا قاسمی پور با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا برای ارفاق به زندانیان گفت: هر تصمیمی که بتواند مردم را شاد کرده و حال آنها را خوب کند، تصمیم خوبی است.

شیوا قاسمی پور در خصوص دستور رئیس دستگاه قضا برای بهره‌گیری از ارفاق ‌های قانونی ویژه آزادی زندانیان و اینکه این ارفاق ها چه تاثیری بر فضای وحدت و شادی در جامعه خواهد داشت، گفت: الان هر تصمیمی که بتواند مردم را شاد کرده و حال آنها را خوب کند، تصمیم خوبی است.

وی افزود: بالاخره بحرانی از سر ما گذشت و حال در این بحران تا حدودی خودمان مقصر بودیم و کم کاری کردیم و در مواردی نیز عده ای دیگر مانند بیگانگان، رسانه ها و تحریکات مقصر بودند، اما آنچه که الان مهم است این است که ما باید کاری کنیم تا آرامش به جامعه برگردد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در شرایط موجود اتفاقاتی افتاد و کسانی جانشان را از دست دادند که این جبران ناپذیر است، چراکه شرایط طوری بود و برخی زندانی بودند، اما موضوع این است که زندانی بالاخره آزاد می شود اما کسانی که جانشان را از دست دادند چه خواهند شد و آن را کجای دلمان باید بگذاریم؟

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

پست بعدی

قیمت ترمینال‌ اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در اوکراین دو برابر شد

ج دسامبر 2 , 2022
دیجیاتو نوشت: قیمت پایانه‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در اوکراین از ۳۸۵ دلار به حدود ۷۰۰ دلار رسیده است. شرکت اسپیس ایکس در طول حمله نظامی روسیه، به اوکراینی‌ها سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را ارائه کرد و اکنون گفته می‌شود که قیمت پایانه ماهواره‌ای آن در اوکراین تقریبا دو برابر شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000