یک مصدوم دیگر روی دست فرانسه؛ هرناندز جام جهانی را از دست داد

اعتمادآنلاین|

تیم ملی فوتبال فرانسه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مقتدرانه آغاز کرد و توانست با نتیجه ۴ بر یک استرالیا را در هم بکوبد.

به گزارش ایسنا، اما این بازی یک اتفاق تلخ برای فرانسوی ها داشت و آن آسیب دیدگی لوکاس هرناندز بود. هرناندز در دقیقه ۹ مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

طبق اعلام روزنامه اکیپ آسیب دیدگی هرناندز از ناحیه رباط صلیبی است و به این ترتیب جام جهانی برای این بازیکن به پایان رسید و او نمی تواند تیم را همراهی کند.

به نظر می رسد که بدبیاری های فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پایان ندارد و شمار مصدوم های کلیدی تیم در حال افزایش است. فرانسه بازیکنان بزرگی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است از جمله کریم بنزما، انکونکو، پل پوگبا، انگولو کانته و کیمپمبه.

فرانسه با پیروزی که در این بازی به دست آورد با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. در دیگر دیدار این گروه جدال تونس و دانمارک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«آواتار ۲» میهمان غیرمنتظره سینماهای چین

چ نوامبر 23 , 2022
ایسنا به نقل از رویترز نوشت: جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های «آواتار» ساخته «جیمز کامرون» از تاریخ ۱۶ دسامبر در سینماهای چین اکران خواهد شد. «آواتار: راه آب» یکی از معدود فیلم‌های خارجی است که در ماه‌های اخیر به بازار چین دسترسی پیدا کرده و فیلم‌های دیگر نیز شامل جدیدترین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000