حسن عباسی، اصولگرای جنجالی به دادسرا احضار شد+ علت ماجرا

اعتمادآنلاین|

برخی چهره‌ها به دادسرا برای توضیح درخصوص انتشار مطالب غیر‌مستند یا توهین‌آمیز احضار شدند.

به گزارش میزان، محمود صادقی، پروانه سلحشور ، یحیی گل‌محمدی از جمله افراد احضار شده هستند.

در پی برخی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک‌آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی، از سوی برخی چهره‌های سیاسی و همچنین تعدادی از سلبریتی‌ها این افراد امروز جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار شدند.

در همین رابطه همچنین طی یک هفته گذشته نیز چهار نفر از چهره‌ها سینمایی جهت پاسخگویی در مورد انتشار مطالب غیر مستند و تحریک‌آمیز به دادسرا احضار شدند و سه فرد دیگر نیز باید طی روزهای آتی به مقام قضایی در مورد مطالب غیر واقعی مطرح شده پاسخگو‌ باشند.

این گزارش حاکی است؛ حسن عباسی، رییس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود نیز برای پاسخگویی به مقام قضایی، به دادستانی احضار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

عکس | قدرتمندترین موشک جهان که بهترین اختراع سال شد

ی نوامبر 20 , 2022
نشریه معتبر تایم تلسکوپ فضایی جیمز وب و موشک SLS که قرار است انسان را به ماه ببرد را به عنوان اختراعات برتر سال ۲۰۲۲ انتخاب کرد. غزال زیاری: تلسکوپ فضایی جیمز وب و موشک سیستم پرتاب فضایی (SLS) به عنوان اختراعات برتر سال ۲۰۲۲ انتخاب شدند. موشک‌های SLS که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000