با چند روش ساده جزء افراد پولدار هستم

ثروتمند شدن کار ساده ای نبود اما من توانستم با یادگیری مهارت های فردی و استفاده از آنها در امر تجارت کاشی در مدل ها و رنگهای مختلف به موفقیت و ثروت عظیمی دست پیدا کنم و در ادامه این مقاله برخی از محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

کاشی قهوه ای

کاشی یک لغت فرانسوی هست که به معنای کاشی پخته شده از خاک رس است که کاشی  قهوه ای طلایی نقره ای  جزوی از آن هست. در واقع کاشی یک مصالح ساختمانی هست که عموما به شکل مربع یا مستطیل نازک هست و البته اشکال پیچیده تری هم دارد. مواد متشکل کاشی شامل سنگ، فلز، شیشه، و غیره هستش موارد استفاده کاشی بیشتر در سقف ها، کف خانه یا مراکز تجاری، یا سطوح دیگر استفاده می شود. تولید کاشی از دوران باستان آغاز شده از جمله بابلی ها، آشوری ها و مصری ها، اگر به مصر رفته باشید یا دیده باشید کاشی های کوچیک با رنگ های جذاب و زیبا وجود دارد که قدمتش به 2600 سال میرسد. کاشی از اویل دوران اسلام به صنعت سفال سازی ایرانی ها اضافه شد.

کاشی سرامیک

کاشی سرامیک به قطعه سنگی مصنوعی گفته می‌شود که طول و عرض آن مختلف بوده و ضخامت آن چند میلی‌متر است، و یک روی آن دارای سطحی شیشه‌ای بوده و کاملاًّ صاف و صیقلی می‌باشد. کاشی، محصولاتی سفالین و سرامیکی است که در ساختمان کاربرد و اهمیت ویژه‌ای دارد مانند حمام‌ها، توالت‌ها، آشپزخانه‌ها و آب ریزگاه‌های عمومی و غیره. کاشی برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت به کار می‌رود.

کاشی سنتی

همانطور که میدانید در انواع کاشی سنتی از سفال ها و کاشی های لعاب دار با ترکیب رنگ های زیبا و منحصر به فردی استفاده می شود و طرح های متنوعی دارد؛ اما امروزه در کاشی کاری مدرن از انواع کاشی های تزئینی بهره می برند و انواع تابلوهای هنری را با آن خلق می کنند و معمولا در این نوع کاشی کاری های از کامپیوترها و تکنولوژی های جدید بهره زیادی برده می شود.

پست بعدی

«منبع آگاه»: یا پذیرش یکی از این دو شرط، یا ادامه عملیات سپاه در اقلیم عراق

س نوامبر 15 , 2022
تسنیم نوشت: یک منبع آگاه گفت: هر محلی را که از ناحیه آن احساس تهدید کنیم و از آن محل اقدامی علیه امنیت ملی ما صورت گیرد، خاک دشمن تلقی می‌کنیم و بر این اساس حق اجرای هرگونه عملیات نظامی اعم از عملیات زمینی، موشکی، توپخانه‌ای و پهپادی برای نابود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000