ما نامه قصاص عاملین شهادت مدافعین امنیت را امضا کردیم، نه چیز دیگری

اعتمادآنلاین|

در ساعت اخیر، نامه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده است که در این نامه خطاب به حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای، ریاست محترم قوه قضائیه خواسته شده است تا پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود که خانه ملت ماهیت این نامه را از اساس جعلی و دروغ دانست.

حجت الاسلام حسین جلالی درباره نامه نمایندگان مجلس به قوه قضائیه می‌گوید: بنده یک نامه‌ای را امضا کردم اما شنیدم نامه دومی نوشته و امضا شده است و آن نامه ای که مطرح شده به امضای نمایندگان و غیرنمایندگان رسیده و بیرون از مجلس شورای اسلامی منتشر شده جعلی است.

به گزارش بخش هایی از گفت و گوی جلالی را در ادامه می خوانید:

*نمایندگان نامه‌ای را با مضمون اینکه از قوه قضائیه درخواست کرده‌ایم با کسانی که در اتفاقات اخیر قتل نفس انجام داده‌ و مدافعین امنیت را به شهادت رساندند، براساس قوانین اسلام با آنها برخورد و قصاص شوند؛ امضا کرده‌ و نامه‌ دیگری را امضا نکرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

رونمایی از یک سلاح لیزری جدید به نام آتش اژدها / عکس

ی نوامبر 13 , 2022
ایسنا نوشت: سلاح لیزری جدید ارتش بریتانیا موسوم به دراگون فایر به معنی آتش اژدها می‌تواند پرتوهای ۵۰ کیلوواتی و حتی بالاتر را شلیک کند، اگر چه جزئیات در مورد توانایی این سلاح همچنان محرمانه است. آزمایشگاه علوم و فناوری دفاعی(Dstl) زیر نظر وزارت دفاع بریتانیا آزمایشی از سلاح پرقدرت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000