وزیر ارشاد: فعالیت جدی‌تری درباره ایرانیان مقیم خارج کشور صورت گیرد

اعتمادآنلاین|

محمد مهدی اسماعیلی گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اسناد بالادستی، نقش مهم قرارگاه فرهنگی فعالیت‌های نظام در خارج از کشور را برعهده دارد و ضروری است تا گام‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در راستای تحقق این جایگاه طراحی و اجرایی شود و ظرفیت‌های داخلی نیز در مجموعه‌ها و نهادهای مختلف و متنوع به کارگیری شود.

به گزارش تسنیم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به ضرورت خدمت‌رسانی فرهنگی به ایرانیان مقیم خارج از کشور اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، امروز در کنار تحریم‌ها و توطئه‌های مختلف دشمن در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی، با جنگ ترکیبی دشمن در سطح گسترده که ناامید کردن مردم و تلاش برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در راستای حل مشکلات و رفع موانع را هدف قرار داده‌اند، مواجه است. ضروری است دستگاه‌های فرهنگی و به ویژه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تعامل فرهنگی با کشورهای مختلف و به ویژه برای ایرانیان مقیم خارج از کشور با استفاده از ظرفیت‌های موجود، فعالیت جدی‌تری را دنبال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | جزئیات جدید از حمله پهپادی آمریکا به تانکرهای سوخت ایران در مرز سوریه و عراق

چ نوامبر 9 , 2022
بنابر گفته نیروهای نظامی سوریه یک پهپاد آمریکایی در ۲۰۰ متری مرز عراق و سوریه ۲ تانکر را مورد هدف قرار می دهد. ورود و خروج این تانکرهای حامل سوخت کاملا به طور رسمی بوده و بنا به توافق‌های از پیش تعیین شده و رسمی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000