پاسخ هم‌میهن به پیشنهاد شریعتمداری برای برخورد با معترضان با سلاح‌ جنگی؛ الان وقت برخورد شدید با مردم نیست

اعتمادآنلاین|

روزنامه هم‌میهن به اظهارات اخیر حسین شریعتمداری که خواسته بود نیروهای نظامی از سلاح جنگی برای برخورد با معترضان استفاده کند پاسخ داد و خطاب به او نوشت: پیشنهاددهندگان مداخله نظامیان باید بدانند که الان وقت چنین برخوردهای شدیدی با مردم نیست.

هم‌میهن نوشت: آقای شریعتمداری اول به این تناقض پاسخ دهد که آیا همه معترضان اغتشاش‌گرند که علی‌القاعده چنین چیزی نیست و اگر بپذیریم که براندازان و دشمنان گروه اندکی هستند که به‌قول مسئولین در صفوف مردم معترض رسوخ کرده‌اند، راه و شیوه مبارزه با آنها به خیابان کشاندن نظامیان نیست؛ بلکه کار نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی است. هدف آمریکا و اسرائیل هم همین است. ایجاد جنگ داخلی و تبدیل ایران به سوژه جهانی برای مداخله و هزار بلایی که ممکن است سر این کشور بیاید.

نویسنده در ادامه تاکید کرده است: پیشنهاددهندگان مداخله نظامیان باید بدانند که الان وقت چنین برخوردهای شدیدی با مردم نیست، بلکه وقت گوش دادن به درددل آنها و سپردن کار اداره کشور به آدم‌های عاقل است. اجازه دهیم نظامیان هم به مسئولیت و وظایف اصلی خود بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | مناظره محمدرضا باهنر و مجید انصاری؛ از ماجرای مهسا امینی تا انتقاد به شورای نگهبان

ی نوامبر 6 , 2022
محمدرضا باهنر عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فوت مهسا امینی که از آن غصه هم خوردیم پروژه دشمن را به جلو انداخت و آن‌ها از همه تجربیات گذشته استفاده کردند. حزب باید با حزب رقابت کند؛ هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد که حزب با نظام رقابت کند. منبع: ایسنا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000