«حمله به یکی از مقرهای نظامی سپاه» در ماهشهر

«حمله به یکی از مقرهای نظامی سپاه» در ماهشهر

ایرنا نوشت: معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای خبر از حمله به یکی از مقرهای نظامی در شهرستان ماهشهر داد.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای خبر از حمله به یکی از مقرهای نظامی در شهرستان ماهشهر داد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه، ولی عصر اعلام کرد: به دنبال اقداماتی که ضدانقلاب در ناامن کردن استان خوزستان و کشور دارد حادثه تروریستی حمله به یکی از مقرهای های نظامی شهرستان ماهشهر در تاریخ ۱۵/۸/۱۴۰۱ ساعت ۲/۲۵ بامداد رخ داد و در اقدام متقابل جهت حفاظت از این مقر به دو نفر تروریست راکب موتورسیکلت تیر اندازی شد که در پی زخمی شدن یکی از این تروریست‌ها اقدامات پزشکی موثر واقع نشد و وی فوت کرد؛ لذا اقدامات امنیتی و اطلاعاتی جهت شناسایی و دستگیری نفر دوم در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

درخواست ۲۲۷ نماینده از قوه قضائیه : هرچه سریع‌تر، دستور حیات بخش قصاص را نسبت به محاربین اجرا کنید

ی نوامبر 6 , 2022
ایسنا نوشت:جمعی از نمایندگان مجلس در بیانیه ای، ضمن قدردانی از حافظان امنیت به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی از قوه قضائیه خواست با سرکردگان معترضان برخورد قاطع داشته باشند. احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000