عملیات ویژه برای نجات پسر 15 ساله از چنگ آدم‌ربایان

کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب در عملیاتی ویژه پسری 15 ساله را که ربوده شده بود، آزاد و متهمان را دستگیر کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، گزارش ربوده شدن پسری 15 ساله به نام هیوا از دادسرای عمومی شهرستان دهدشت استان فارس به پلیس شهرستان میناب اعلام و پیگیری موضوع آغاز شد.

کارآگاهان بعد از اطلاع از این آدم‌ربایی ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی و اخذ مجوز قضائی به محل اعزام و ضمن آزراد کردن گروگان در چهار عملیات جداگانه ۵ نفر از متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه اسلحه جنگی کلاش، ۳۸ تیر فشنگ جنگی به همراه دو قبضه خشاب، ۳ عدد پلاک خودرو آلات استعمال مواد مخدر، مقداری مواد مخدر ، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه و یک عدد دستبند فلزی کشف کردند.

متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ربودن هیوا از یکی از روستاهای تابعه شهرستان دهدشت استان فارس اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع : اعتمادآنلاین

پست بعدی

گرانی دلار؛ شوک چهارم اقتصاد ایران/ ابرتورم در راه است؟

ش نوامبر 5 , 2022
تجارت نیوز نوشت:اخیرا، پدرام سلطانی، کارشناس و فعال اقتصادی در توییتر نسبت به افزایش ناگهانی و شدید قیمت دلار در بازار ارز واکنش نشان داد. وی این اتفاق را نشانه‌ای منفی قلمداد کرده و از این نوسانات به عنوان آسیب جدی اقتصاد ایران یاد کرد. اقتصاد ایران ملتهب است، اما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000