بارش‌های گسترده‌ای برای خوزستان پیش بینی می‌شود

بارش‌های گسترده‌ای برای خوزستان پیش بینی می‌شود

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تأثیر سامانه ناپایدار در استان گفت: تا پنجشنبه شاهد بارش‌های حجیم و گسترده‌ای به ویژه در شرق و شمال استان و در سایرنقاط به طور نقطه‌ای خواهیم بود.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تأثیر سامانه ناپایدار تا روز جمعه در استان خوزستان شاهد ناپایداری به شکل وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک همرفتی در برخی نقاط رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بارش‌های این سامانه تا امروز به صورت پراکنده و سپس با تقویت آن به ویژه از روزهای چهارشنبه تا اواخر پنجشنبه شاهد بارش‌های حجیم و گسترده‌ای به ویژه در نیمه شرقی و شمالی استان و در بقیه نقاط استان به صورت نقطه‌ای خواهیم بود.

سبزه زاری تصریح کرد: رعد و برق، تندبادهای لحظه‌ای، صاعقه و برخاستن گرد و خاک‌های همرفتی و احتمال ریزش تگرگ نیز همراه با این سامانه پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: شمال خلیج فارس نیز از امروز تا پنجشنبه مواج و همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۱ و ایذه با ۱۴.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: همچنین در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۸.۱ و حداقل به ۲۵.۱ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 5622023

پست بعدی

نودانشجویان شریف از فردا می‌توانند وارد دانشگاه شوند

س نوامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| در اطلاعیه اخیر دانشگاه صنعتی شریف آمده که کلاس‌های مقطع کارشناسی ورودی‌های ۱۴۰۱ از روز شنبه ۱۴ آبان ماه به حالت حضوری بازخواهد گشت. ولی این دانشگاه اعلام کرد که نودانشجویان می‌توانند زودتر از این موعد، یعنی از فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ماه وارد دانشگاه شوند و در خوابگاه‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000