باور نمی کردم فردی با چاقو به سفیر یک کشور حمله کند/ضارب فارسی صحبت می کرد

اعتمادآنلاین|

افسانه نادی‌پور درباره حمله فردی به وی در ۱۵ مهرماه در محل سفارت کشورمان در کپنهاک گفت: حادثه‌ای که برای من و سفارت در ۱۵ مهر ماه اتفاق افتاد بسیار ناگوار و تاسف‌بار بود. وقتی یک مهاجم تلاش کرد به من حمله کند، همکارم که برای دفع آن حمله در صحنه حاضر شد، جلوی چشم من مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،‌ وی اظهار کرد که هنوز پلیس گزارش نهایی این حادثه و جزییات مربوط به فرد حمله کننده را به ما نداده است اما او فارسی صحبت می‌کرد و احتمالا ایرانی است.

نادی‌پور که با خبرگزاری صدا و سیما گفت‌وگو کرده است، گفت: باور نمی کردم که فردی با چاقو به سفیر یک کشور حمله کند، همکارم آسیب ببیند و بعد فرد مهاجم شروع کند به اتومبیل‌های سفارت صدمه بزند و شیشه‌های آنها را بشکند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

گزارش «ایسنا» از تجمعات امروز دانشجویان در دانشگاه‌های کشور / دانشگاه آزاد تهران شمال، از ملتهب‌ترین دانشگاه‌ها

د اکتبر 31 , 2022
ایسنا نوشت: تجمع روزهای گذشته اغلب دانشگاه‌های ایران امروز هم همچون روزهای گذشته ادامه یافت. دانشگاه آزاد تهران شمال، از ملتهب‌ترین دانشگاه‌های امروز بود. دانشجویان معترض با شعارهایی مانند "از زاهدان تا تهران جانم فدای ایران" در محوطه دانشگاه تجمع کرده‌اند و با دانشجویان بسیجی درگیر شدند. تجمع دانشجویان دانشگاه‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000