ابتلا به آنفلوانزا صعودی شد

اعتمادآنلاین|

شهنام عرشی، سرپرست مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موارد ابتلا به آنفلوآنزا اکنون به ۴۰ درصد افزایش یافته است و وارد روند همه گیری بیماری شده ایم.

به گزارش ایرنا، عرشی افزود: تعداد موارد ابتلا به آنفلوآنزا در پنج هفته گذشته کمتر از یک درصد بود که اکنون روند افزایشی دارد و ۵۰ درصد سرماخوردگی های شدید، ابتلا به آنفلوآنزا تشخیص داده می شود.

او تاکید کرد: همه گیری ابتلا به آنفلوآنزا فعلا در کشور ادامه دار است و از بیماران سرطانی، دیالیزی، پیوندی، دیابتی، قلبی، سالمندان، کودکان و بیماران دارای نقص ایمنی بدن می خواهیم که واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند و سایر افراد نیز در مکانهای شلوغ حتما ماسک بزنند و فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

زیدآبادی با گنجی مناظره می کند

د اکتبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین| احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب در حساب توییتر خود نوشت: فردا سه‌شنبه قرار است در دانشگاه صنعتی شریف مناظره ای به شرح فوق برگزار شود. راستش من این روزها برای حضور در این نوع مناظرات دردانشگاه‌ها مرتب دعوت میشوم و به ندرت میپذیرم. در دوران دوم خرداد که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000