مارادونای جدید شهر ناپل+ عکس

اعتمادآنلاین|

یکی از سورپرایزهای فصل جدید فوتبال اروپا ظهور یک ستاره گرجستانی در سری آ ایتالیا تیم ناپولی است. خویچا کواراتسخلیا، وینگر گرجستانی ناپلی‌ها امسال عملکرد درخشانی داشته و توانسته نام خود را به عنوان یکی از ستارگان آینده‌دار فوتبال اروپا مطرح کند.

به گزارش خبرورزشی، کواراتسخلیا که از تیم دینامو گرجستان راهی سری آ شده امسال در 11 بازی ابتدایی 6 گل و 5 پاس گل به ثبت رسانده و نقشی تعیین‌کننده در صدرنشینی ناپولی داشته است. او در لیگ قهرمانان هم با 2 گل و 3 پاس گل یکی از ارکان صعود تیمش به مرحله حذفی بوده است.

درخشش این وینگر گرجستانی باعث شده خیلی از هواداران ناپولی او را با دیگو مارادونا، اسطوره آرژانتینی این باشگاه مقایسه کنند.

5761083

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

خودرو گران شد

د اکتبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین| بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای رانا و پژو در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که در بین خودروهای پژو مدل ال‌ایکس سال ۱۴۰۱ آن از ۴۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۰۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000