درخواست عفت مرعشی از رهبری؛ از بدرفتاری با زندانیان پرهیز شود

اعتمادآنلاین|

عفت مرعشی، همسر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در یادداشتی که در روزنامه سازندگی منتشر شده گزارشی از وضعیت فائزه هاشمی در زندان داده و از آیت‌الله خامنه‌ای خواسته از بدرفتاری با زندانیان پرهیز شود.

به گزارش سازندگی، در بخشی از این یادداشت آمده است: آخر چرا باید در جمهوری اسلامی که پیرو علی (ع) و نهج‌البلاغه و فرمان‌های حکومتی علی است با زندانیان و نزدیکان زندانی چنین رفتارهای غیراصولی شود.

من از آیت‌الله خامنه‌ای می‌خواهم نه به عنوان رهبری بلکه به عنوان کسی که از ۶۰ سال پیش با او همزیستی و همکاری در مبارزه داشته‌ایم، می‌خواهم که از بدرفتاری با زندانیان پرهیز شود و حقوق آنها و خانواده‌ها رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 10 1

نتیجه بر اساس 10 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

راهبرد جمهوری اسلامی در مقابله با تهدیدات، متکی بر دفاع همه‌جانبه است

ی اکتبر 30 , 2022
اعتمادآنلاین| وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت گرامی داشت هفته پدافند غیر عامل اعلام داشت: سازمان‌ها و مراکز تابعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با درک عمیق از تمامی تهدیدات و به ویژه تهدیدات نوین، همگام با سایر سازمان‌های نیروهای مسلح اقدامات پدافند غیرعامل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000