استاندار کردستان: هر دانش آموز، دانشجو فرهیخته و هر فرد عادی حق اعتراض دارد

اعتمادآنلاین|

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان گفت:باید بین اعتراض و اغتشاش تفاوت قائل شد چرا که انتقاد حق همه مردم کشور است و هر دانش آموز، دانشجو فرهیخته و هر فرد عادی، این حق را دارد تا در مقام اعتراض خواستار شفافیت موضوع شود ولی کسانی که در پوشش اعتراض، اغتشاش کرده و نعمت امنیت را از بین می‌برند به دنبال اعتراض عقلایی نیستند.

به گزارش ایرنا، مهمترین بخش‌های اظهارات استاندار کردستان را در ادامه می‌خوانید:

*حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) صداقت و یا عدم صداقت بخشی از رسانه ها را عیان و مدعیان دروعین دفاع از حقوق ملت ایران را رو کرد.

* روز جمعه در گفت و گوی مستقیم با مردم کردستان از طریق شبکه استانی با بیان اینکه دشمن با از بین بردن فضای امید و امنیت می‌خواهد نگرانی و استرس ایجاد کند، اظهار داشت: کردستانی ها لحظات بسیاری همانند حادثه شاهچراغ را در سال‌های گذشته پشت سر گذاشته‌اند و شهدایی همچون شهید برهان عالی و شیخ الاسلام را در این راه تقدیم کرده‌اند.

*این اتفاقات اخیر به هیچ عنوان موجب کم رنگ شدن خدمتگزاری مسوولان به مردم نمی شود. وی ادامه داد: تا روزی که افراد مسلح در جمع معترضان قرار نگرفته بودند شاهد اعتراضات آرامی در استان بودیم ولی با ورود افراد مسلح، این اعتراض به اغتشاش کشیده شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 2 1

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

عکس | گوگل پلی از ریشه فیلتر شد!

ج اکتبر 28 , 2022
دیجیاتو از این نوشته که ساعاتی پس از بلاک روبیکا توسط گوگل پلی این نرم افزار پر کاربرد در کشورمان از بیس فیلتر شده است. نحوه فیلترینگ گوگل پلی در ساعات اخیر تغییر کرده است. از یک ماه پیش تا کنون، کاربران می‌توانستند گوگل پلی را باز و حتی برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000