هشدار روزنامه رسالت درباره ادامه‌دار بودن کمبود دارو در کشور

اعتمادآنلاین|

روزنامه اصولگرای رسالت در گزارشی با انتقاد از طرح دارویار، از احتمال ادامه‌دار بودن کمبود اقلام دارویی خبر داده است.

به گزارش رسالت، دارو همچنان در کشور ما، مسئله‌ای چالش‌برانگیز و پرحاشیه است و گاه برای دسترسی به ساده‌ترین اقلام دارویی باید تمام داروخانه‌ها را زیر پا گذاشت.

این حرف‌ها تازگی ندارد و بارها نایابی و کمیابی و گرانی دارو در رسانه‌ها منعکس‌شده، اما از سه ماه گذشته، با اجرای طرح دارویار، کمبود‌ اقلام پرمصرفی مانند آنتی‌بیوتیک‌ها و سرم حواشی و نگرانی‌های جدی‌تری در مورد آینده بازار دارو و اختلال در آن پدید آورده است.

اگرچه مسئولان از رفع این کمبودها طی امروز و روزهای آینده خبر می‌دهند، اما دغدغه بزرگ‌تر، منابع مالی این طرح است که باتوجه به اظهارات رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، مشخص نیست با اضافه شدن داروهای دیگر به لیست بیمه، این منابع جوابگو باشد.

شرکت‌های دارویی هشدار می‌دهند که در صورت نبود نقدینگی و مالیات ۹ درصدی بر ارزش‌افزوده، کمبودهای دارویی ادامه دارد. آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ضربه بزرگ فیلترینگ به کسب و کارها/ اقتصاد کشور آفلاین شده

پ اکتبر 27 , 2022
شرق نوشت:با فراگیری روزافزون شبکه جهانی اینترنت، ارتباطات سایبر و فضای مجازی تمام ابعاد مختلف زندگی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی انسان را احاطه کرده و برخلاف رقابت‌های فضایی دهه‌های ۵۰ و ۶۰ میلادی، در دوره‌ای که به عصر فضا نیز شهرت یافته، پوشش تمام نقاط جهان حتی مناطق دورافتاده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000