مهارت پس انداز کردن را یاد بگیرید

یکی دیگر از پیش‌نیازهای ثروتمند شدن در ایران این است که باید مهارت پس‌انداز کردن را یاد بگیرید. شما باید همواره بخشی از درآمد خود را پس‌انداز و در جایی مطمئن سرمایه‌گذاری کنید تا در مواجه با چالش‌ها و بحران‌ها، به یک‌باره دچار ورشکستگی نشوید.

قیمت یخچال ال جی

اگر به دنبال یخچال کوچک و مناسب و یا یخچال نوشیدنی استیل می گردید و می خواهید بدانید که قیمت یخچال ال جی چنده؟ باید گفت ساید بای ساید الجی در مدلهای مختلف با توان 28 و 32 فوت  برای افراد کم جمعیت می تواند گزینه مناسبی باشد  و قیمت آن نیز مناسب است و نیازی نیست که هزینه بیشتری را برای خرید مدلهای بزرگ تر پرداخت کنید و با خرید این مدل تمامی نیازهای یک خانواده کم جمعیت بر طرف می شود.

ادویه جات عروس

خیلی از فروشگاه ها بصورت بسته بندی شده ادویه را می دهند شما برای ادویه جات عروس وسبزی خشک جهیزیه عروس می توانید با مشورت از پدر و مادر های خود یا کسانی که در این زمینه تخصص دارند در هر حال هر شهری یک جای معتبر دارد که به صورت عمده یا جزیی می فروشند و معتبر هستند خودتان تهیه کنید و از جنس با کیفیت تازه آن بخرید.

مانکن مانتو

یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی برای بوتیکهای مانتو فروشی، مانکن مانتو و مانکن لباس مردانه می باشد که بدین منظور از مانکنهای زنانه مخصوص مانتو استفاده می شود. این محصولات آن قدر متنوع می باشند که باید برای هر صنفی مانکن مخصوص به آن را تهیه نمود.

پست بعدی

دایی قصاص خواهرزاده‌اش را می‌خواهد/ ماجرای پسری که در درگیری خونین جان داد

ی اکتبر 23 , 2022
رکنا نوشت: پسر جوان که در جدال خانوادگی پسر دایی اش را کشته بود پای میز محاکمه ایستاد و مدعی شد ناخواسته دست به قتل زده است. رسیدگی به این پرونده از تابستان سال ۱۴۰۰به دنبال وقوع درگیری مرگبار میان اعضای یک خانواده در محله وحیدیه تهران آغاز شد. ماموران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000