عکس | جهش باورنکردنی سرچ فیلترشکن در گوگل فارسی!

عکس | جهش باورنکردنی سرچ فیلترشکن در گوگل فارسی!

اعتماد اینفوگرافیکی منتشر کرده است که بر اساس آن جست و جوی انواع فیلترشکن ها در کنار عباراتی چون مهسا امینی ، شروین حاجی پور و نیکا شاکرمی سه هشتگ داغ مهرماه در جمع پر جست و چوترین عبارت های فارسی در سرچ گوگل بوده اند. همچنین اینترنت ماهواره ای از دیگر عبارت های پر جست و جوی ایرانیان بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درحالی این عبارت ها بیشترین سرچ را داشته اند که از میان پیام رسان های ایرانی تنها ایتا در میان عبارات پر جست و جو بوده است.

در روزهای گذشته گفته شده ظرفیت دانلود اپلیکیشن های ایرانی 5 برابر شده است و البته بر اساس آمار داده کاوی های بین المللی، میزان جست و جوی فیلترشکن در ایران 300 درصد افزایش داشته است.

نکته دیگر اینکه در این جست و جو ها صدرنشیان همیشگی چون دانلود فیلم و عکس و سرگرمی های فان حاشیه نشین شده اند!

عکس | جهش باورنکردنی سرچ فیلترشکن در گوگل فارسی!

227227

پست بعدی

حمایت 100 عضو پارلمان انگلیس از جانسون

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| نارضایتی عمومی در انگلیس از لیز تراس و در پی آن استعفای او از نخست وزیری انگلیس بار دیگه توجهات را به سمت بازگشت بوریس جانسون به سمت قبلی اش جلب کرد. ​اسکای نیوز به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که "بوریس جانسون" نخست وزیر سابق انگلیس، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000