آغاز ارتباطات استانی بین ایران و روسیه به چه معنا است/ استانداران اعتماد به نفس داشته باشند!

اعتمادآنلاین|

محمود عباس زاده مشکینی ، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک بین ایران و کشورهایی چون ارمنستان، ونزوئلا و روسیه گفت: دنیا فقط چند کشور اروپایی و آمریکا نیست برخی از اقتصادها و کشورها به سرعت از آمریکا پیشی می‌گیرند و استراژی‌های ما در سیاست خارجی باید این باشد که بتوانیم با کشورهای آسیایی و منطقه ارتباط متقابل برقرار کنیم.

به گزارش خانه ملت، مهم‌ترین بخش‌های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

ایران می تواند نیاز بسیاری کشورها را تامین کند و از طرفی می توانیم با تامین نیازهایمان از این کشورها، تحریم ها را دور بزنیم.

عباس زاده مشکینی

*ارتباط استانی با روسیه به معنای ارتباط اقتصادی است، در واقع باید هر ارتباط سیاسی به ارتباط استانی و اقتصادی تبدیل و ما به ازای تجاری داشته باشد.

* ارتباطات استانی ایران و روسیه را به فال نیک می گیرم و به آن امیدوارم، از استانداران انتظار می رود که با اعتماد به نفس وارد این عرصه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تاکید معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت توجه به اشتغالزایی توسط دولت

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد مخبر ظهر امروز (شنبه) در جلسه ای با حضور رییس دفتر رییس جمهور، وزرای تعاون کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی و معاون علمی و فناوری رییس جمهور شرکت کرد. به گزارش ایسنا، وی در این جلسه با تاکید بر موضوع اشتغال، بر ضرورت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000