دشمنان درتلاشند از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری یا آن را کُند کنند

اعتمادآنلاین|

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از یگان‌های هوایی و پدافند ارتش در بندرعباس، میزان آمادگی هواپیماها، پهپادها، رادارها، سامانه‌های پدافندی، موشک‌ها و مراکز فرماندهی و کنترل را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر سرلشکر موسوی با اشاره به برنامه‌‎های دشمن برای مشغول‌سازی و هزینه‌تراشی برای دولت به‌نحوی که نتواند اهداف و برنامه‌های خود را پیش ببرد، گفت: دشمنان عنود این ملت و در رأس آنها دولت جنایتکار آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی به‌دنبال این هستند که از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری یا آن را کُند کنند و به همین دلیل هرازچندگاهی با سوءاستفاده از هیجانات و بعضی نقاط ضعف، پیاده‌نظام خود را وادار به اغتشاشات و ایجاد ناامنی می‌کنند تا بتوانند به میزان هرچند کوچک، دستیابی به اهداف نظام را به تأخیر بیندازند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: برای ایجاد چنین جوی با یک جنگ ترکیبی از همه توانمندی‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بستر فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای استفاده می‌کنند. اغواگری جوانان و اختلاف‌افکنی بین نسل‌ها، اقوام، اصناف، احزاب، اقشار، مذاهب و ادیان از برنامه‌های طراحی شده اتاق‌های فکر مراکز مطالعاتی و جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی هشیاری و آگاهی هرچه‌بیشتر مردم نسبت به توطئه‌های گوناگون دشمنان ایران و نظام اسلامی را رمز ناکامی دوباره و چندین‌باره نظام سلطه و شیطان بزرگ دانست.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هنوز هم چون روز نخست باور نبودنش دشوار است

ج اکتبر 21 , 2022
از نبود محمدرضا رستمی شش سال گذشت. چه داستان‌ها، چه شعرها و چه روایت‌هایی که ناگفته و ناشنیده ماندند… به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پاییز شش سال پیش محمدرضا رستمی روزنامه‌نگار،‌ شاعر و نویسنده جوان در بیمارستان شهدای تجریش چشم از جهان فروبست. کلامش شیرین بود و قلمش قدرتمند. چنان اشتیاق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000