هیاتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس از زندان اوین بازدید می کند

اعتمادآنلاین|

شب گذشته در پی درگیری در زندان اوین آتش سوزی بزرگی اتفاق افتاد که موجب کشته و زخمی شدن چند تن از زندانیان شد.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:

*در این جلسه، نماینده کمیسیون امنیت ملی که در جلسه شورای امنیت کشور شرکت کرده بود، گزارشی از درگیری در بند ۷ و ۸ زندان اوین و آتش سوزی رخ داده ارائه کرد.

*مقرر شد که نمایندگانی از کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین بازدید کنند. البته که قبلا هم اعضای کمیسیون از این زندان بازدید کرده‌اند.

*در جلسه قبلی بند الف ماده یک این طرح تصویب شده بود که در جلسه امروز با ارائه نظرات مخالفان و موافقان به بندهای ب و پ ماده اول این طرح پرداخته شده است.

*بر اساس بندهای تصویب شده، سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در راستای صیانت از قوه قضاییه ماموریت پیشگیری و مقابله با تهدید، تطمیع و فریب کارکنان این قوه را برعهده دارد. همچنین مقابله با توطئه ها و خرابکاری در قوه قضاییه با هماهنگی وزارت اطلاعات برعهده این سازمان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

 حداد عادل: می‌خواهند القا کنند ایران در حال فروپاشی است /صدور پیام انقلاب ، کابوس هولناک برای نظام سلطه است

ی اکتبر 16 , 2022
ایرنا نوشت : رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اغتشاش‌های اخیر در کشور گفت: وقوع چنین حوادثی دور از انتظار نبوده و نیست، هر فردی ماهیت انقلاب اسلامی را بشناسد و به عظمت این انقلاب پی برده باشد، از این نوع حوادث غافلگیر نخواهد شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000