پالتو چرم مشهد وارد بازار جهانی شد

اعتمادآنلاین|

امروزه خریداران برای خرید انواع پالتو چرم اصل مشهد و پالتو مردانه خزدار می توانند بصورت عمده سفارشات خود را از طریق این سایت ثبت نمایند و با قیمت مقرون بصرفه اقدام به خرید کنند چرا که تمام محصولات موجود در این مجموعه بصورت مستقیم و بدون واسطه به دست خریداران می رسد.

در نهایت برای خرید انواع جدیدترین مدلهای پالتو چرمی اصل مشهد می توانید با مشاوران آراد برندینگ در تماس باشید چرا که انواع پالتوهای چرمی موجود در این مجموعه با استفاده از بهترین و مرغوب ترین چرمهای اصل تولید شده اند

و دارای طراحی خاص و فوق العاده جذابی هستند که مورد توجه تمام افراد واقع شده اند و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، بهترین گزینه برای صادرات به سایر کشورهای خارجی می باشند.

این نکته قابل ذکر است که بدانید انواع پالتوهای چرمی همچون نیم بوت چرم هرگز از مد نمی ‌افتند بنابراین انتخاب سبکی که از آن راضی خواهید بود بسیار مهم است، لیست انواع برندها از نظر کیفیت یا استانداردهای دیگر ترتیب خاصی ندارند و فقط مارکهایی هستند که می توانید در جستجوی پالتوهای چرمی جذاب خود به دنبال آنها باشید.

مدل پالتو چرم طرح دار

یک ویژگی مهم در چرم مصنوعی با مدل طرح دار این است که می تواند با پارچه هایی در هر طرح و رنگ رقابت کند زیرا این نوع چرم، شامل طرح های مختلف سنتی و مدرن است و می تواند در هر پوششی مانند پالتو چرم طرح دار به کار برده شود.

از جمله این مدل های متنوع می توان به طرح های پوست ماری، خاویاری، پلنگی، خشتی، ورنی، دراگون، راه راه سه بعدی اشاره کرد.

استفاده از چرم های طرح دار مزایای زیادی دارد که عبارت اند از:

نگهداری از این نوع چرم، راحت تر از چرم طبیعی است چرا که رطوبت را حفظ نمی کند و همچنین این نوع چرم، دارای بافت منظم می باشد.

پالتو چرم

استفاده از چرم مصنوعی طرح دار به حفظ محیط زیست کمک زیادی می کند، چرا که از پوست حیوانات تهیه نمی شود.

چرم مصنوعی طرح دار در مقایسه با چرم طبیعی، به صرفه تر و ارزان تر می باشد.

این نوع چرم، تنوع محصولی بسیار بالایی دارد.

چرم مصنوعی طرح دار در برابر ضربه و خراش بسیار مستحکم است و بر خلاف چرم طبیعی، در برابر لکه شدن مقاومت بسیار بالایی دارد.

دوخت چرم مصنوعی طرح دار، آسان می باشد و به همین دلیل به فراوانی تولید می شود.

پالتو چرم اصل مشهد

چرمی طبیعی از پوست و موی سفید نشده گاو می باشد همچنین ضدآب ترین چرم طبیعی و رایج ترین چرم در استفاده در صنعت پوشاک و تولید پالتو چرم مشهد است علاوه بر ضدآب بودن، قوی، ضخیم و بادوام نیز می باشد که به همین علت بهترین گزینه برای پالتوهای مردانه و زنانه به ویژه کتهای موتورسیکلت تبدیل شده است، توجه داشته باشید پوست گاو در برابر کثیفی نیز مقاوم است و از محصولات تولید شده خود به بهترین شکل محافظت می کند.

چرم پوست بره برای پالتو و کاپشن چرم نیز مناسب است، این چرم از پوست گوسفندان جوان ساخته شده است و دارای وزن سبک با دانه های ریز است که بیشتر به دلیل نرمی بافتش شناخته شده است، این چرم بسیار نازکتر از چرم گاوی و سایر چرمها است.

این چرم به دلیل نرمی و دوام بی نظیری که دارد ارزشمند است همچنین مانند چرم گاو با دوام و مانند چرم بره سبک می باشد و برای تولید کاپشنهای چرمی و پالتوهای شیک بهترین گزینه است.

پالتو چرم

خلاقان دوست داشتنی در صنعت مد و طراحی همیشه مدل های متعددی را با انواع چرم تولید کرده اند که عبارتند از:

-کت چرم دوچرخه سواری

-کت چرم پرواز

-کت چرم مسابقه

-کت چرم ورزشی

-کت شمشیر بازی

توجه به آستر پالتو نیز مهم است چرا که باید به خوبی لایه لایه باشد همچنین دوخت ماشینی یا دوخت دستی روی پالتو عامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود چرا که دوختهای داخلی و خارجی روی پالتو باید کوچک، یکدست، با نخ پلی استر و بدون رشته نخ شل باشد.

دلیل خرید پالتو چرم را مشخص کنید چرا که اینکار به تعیین وزن و آستر پالتوهای چرمی که می خواهید بخرید کمک می کند، برخی افراد برای گرم نگه داشتن خود در زمستان به دنبال خرید پالتو هستند و برخی نیز به دنبال مد می باشند و طرحهای خاص و منحصربفرد را می پسندند.

اگر قصد خرید یک پالتو چرمی مناسب برای فصل زمستان دارید، می توانید یک پالتو چرمی بلند که دارای آستر پشمی با پوست ضخیم گاوی است، تهیه کنید همچنین اگر در آب و هوای گرم تری هستید، می توانید یک پالتو چرمی که از پوست بره یا چرم بزی تهیه شده است را خریداری نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

چالش بزرگ قطع سامانه های پیامکی : اپلیکیشن های ایرانی هم از دسترس خارج شدند!/ انتقاد شدید استارتاپ‌ها

ش اکتبر 15 , 2022
تجارت‌نیوز نوشت:بعد از فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ، از روز گذشته سرویس ارسال پیامک هم قطع شده و هیچ کدام از کسب‌وکارهای آنلاین نمی‌توانند پیامک تایید و خرید را برای مشتریان خود ارسال کنند. با این کار بسیاری از اپلیکیشن‌های داخلی هم از دسترس خارج شدند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000