بعد از این با افرادی که در جامعه ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد می‌کنیم

اعتمادآنلاین|

سیدحسین حسینی، رئیس‌کل دادگستری استان کردستان در دیدار با فرمانده انتظامی کردستان، اظهار کرد: تمام اقدامات در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تنها در سایه امنیت مقدور و این امنیت هم مرهون تلاش‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

به گزارش فارس، وی افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در راستای هدف مشترک تامین امنیت در جامعه تلاش می‌کنند و با افرادی که در جامعه سعی می‌کنند ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد خواهند کرد.‌

حجت‌الاسلام حسینی ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی در جریان کنترل اغتشاشات اخیر بر برخورد قاطعانه با اغتشاشگران تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: دستگاه قضایی از این به بعد با این دسته از افراد که موجب رعب و وحشت سایر همشهریان در استان می‌شوند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان همچنین در دیدار با فرمانده مرزبانی کردستان ضمن تبریک این هفته، به مرزی‌بودن و حساسیت ویژه استراتژیکی این استان در سطح کشور اشاره کرد و عنوان کرد: هر دو مجموعه قضایی و انتظامی درک صحیحی از وظایف خود دارند و هر دو به دنبال یک هدف و آن هم رضایتمندی مردم و حل مشکلات آن‌ها و ایجاد امنیت پایدار در استان کردستان هستند.

در ابتدای این جلسه سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان به نقش دستگاه قضایی در توسعه امنیت پایدار در جامعه پرداخت و اظهار داشت: هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موجبات امنیت و آسایش مردم را فراهم خواهد کرد.

در این دیدارها، معاونین رئیس‌کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیرکل زندان‌های کردستان حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

گشتی در محله‌های پایین شهر/ عروس‌ جنوب تهران کجاست؟

چ اکتبر 12 , 2022
همشهری آنلاین نوشت:جوادیه، خزانه، نازی‌آباد، یاخچی‌آباد، علی‌آباد، باغ‌آذری… همه این محله‌ها یکجا در کنار یکدیگر روی نقشه جغرافیایی تهران به نام منطقه ۱۶ شناخته می‌شوند؛ اما این بدان معنا نیست که همه‌شان از خصوصیات یکسان شهری برخوردارند، بلکه هریک بافت شهری و ویژگی‌های معماری و اجتماعی خاص خودشان را دارند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000