گزارش های بعضی دستگاه‌ها درباره عفاف و حجاب با واقعیات جامعه مغایرت دارد

اعتمادآنلاین|

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز درخواست جمعی از نمایندگان درباره تحقیق و بررسی درباره سوءمدیریت‌ها و تخلف از اجرای قانون در حوزه عفاف و حجاب در قالب تبصره یک ماده 45 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی افزود:

*در این جلسه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگان دیگر دستگاه‌های متولی در حوزه عفاف و حجاب در کمیسیون حضور داشتند و گزارش‌های خود را ارائه کردند.

*واقعیت این است که گزارشی که از سوی بعضی از دستگاه‌های متولی درباره عفاف و حجاب در این جلسه ارائه شد با واقعیات موجود در جامعه مغایرت داشت.

*کمیسیون فرهنگی گزارش‌های ارائه شده توسط دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب را جمع‌بندی و ضمن ارائه پیشنهادات خود در این خصوص گزارش جامع خود را در این باره برای قرائت به صحن مجلس ارائه خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مرگ زن جوان و پسر ۴ساله‌اش در شعله‌های آتش افسردگی

س اکتبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| پرونده زنی که در پی افسردگی شدید خود و کودکش را به آتش کشیده و کشته است، بررسی شد. به گزارش اعتمادآنلاین، این زن جوان به بیماری افسردگی مبتلا شده بود و در ساعاتی که در منزل تنها بود، خانه و فرزندش را به آتش کشید و به همراه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000