هشدار 6 سال پیش روزنامه اعتماد درباره دهه هشتادی‌ها؛ صدایی که شنیده نشد

اعتمادآنلاین|

این تصویر صفحه اول روزنامه اعتماد در سال ۹۵ است. شش سال پیش این روزنامه خبر داد که صدای پایی می‌آید که ممکن است همه را شوکه کند.

به گزارش باشگاه روزنامه‌نگاران، اعتماد از برآمدن نسلی در جمهوری اسلامی خبر داد که هیجان بسیاری دارد و ممکن است وقایعی را رقم بزند که جامعه و حکومت منتظر آن نباشند.

اما آن صدا شنیده شد؟ متاسفانه نه. در همان سال روشنفکران درباره مرگ عباس کیارستمی سخن‌ها گفتند. سیاست‌مداران به تفسیر مرگ اکبر هاشمی رفسنجانی نشستند و از خدمت و خیانت او گفتند.

روزنامه اعتماد - صدای پای دهه هشتادی‌ها

دولت روحانی با تحریم‌های جدید ده ساله که همان سال وضع شد دست و پنجه نرم می‌کرد.

اصولگرایان علیه دولت فیش‌های حقوقی نجومی مدیران روحانی را منتشر کردند تا منجر به استعفای آنها شوند و اصلاح‌طلبان پرونده خانه‌های نجومی را برای قالیباف ورق می‌زدند.

تنها روزنامه‌نگاران آزاد و مستقل بودند که در روزنامه‌های خود از دهه هشتادی‌ها گفتند و نوشتند ام کسی نشنید یا نخواست بشنود.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

این خانم ایجاد اخلال در امنیت عمومی کرده بود اما ضرب و شتم نشد

د اکتبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر ضرب و شتم یک خانم در شهرستان رفسنجان که با واکنش های زیادی نیز همراه بود. به گزارش ایسنا، حسین رضایی شامگاه ۱۸ مهرماه با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره ویدئوی پخش شده در شهرستان رفسنجان گفت: *برخی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000