چراغ قوه، رادیو و باتری کافی در خانه داشته باشید

اعتمادآنلاین|

بحران انرژی یکی پس از دیگری کشورهای اروپایی را تحت تاثیر قرار داده است. بعد از ایتالیا، فرانسه و انگلیس، حالا نوبت به آلمان رسید ​تا بحران انرژی را به شهروندان خود هشدار دهد.

به گزارش فارس، به گزارش خبرگزاری «آناتولی» سرلشکر «کارستن بروئر» فرماندهی عملیات منطقه‌ای آلمان گفت:

*نیروگاه‌ها و زیرساخت های انرژی آلمان اهداف بالقوه حمله خارجی هستند.

*هر ایستگاه انتقال، هر نیروگاه، هر خط لوله می‌تواند مورد حمله قرار گیرد و یک هدف احتمالی باشد. ما در اینجا به ویژه نگران تهدیدات هستیم. این وضعیتی است که دیگر نه صلح واقعی و جنگ واقعی وجود دارد.

*جنگ روسیه علیه اوکراین وضعیت امنیتی جدید در اروپاست. جنگ روسیه تمرکز ما را به دفاع ملی و جمعی بازگردانده است. برای کل کشور روشن شده که جنگ در اروپا دوباره امکان پذیر است. این امر برای هر شهروند عواقبی دارد.

*حملات و مداخلات خارجی در داخل آلمان ممکن است در روزهای آینده افزایش یابد.

*این درباره ارتش دشمن با نظامیان و تانک‌هایی نیست که به کشور ما حمله می‌کنند، بلکه درباره دخالت‌ها، حملات به زیرساخت‌ها و حملات سایبری یا مثلاً پروازهای شناسایی با هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز پادگان‌های نظامی است.

*مردم برای خاموشی برق آماده باشید و چراغ قوه، رادیو و باتری کافی در خانه داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟ 3 0

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

انفجار پل کریمه یک اقدام تروریستی بود

ی اکتبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز یکشنبه(۱۷ مهر) در واکنش به انفجار پل کریمه مدعی شد، این انفجار با هدف از بین بردن زیرساخت‌های حیاتی روسیه به وقوع پیوست. به گزارش ایسنا، پوتین تصریح کرد: *هیچ شکی نیست که حمله تروریستی به پل کریمه برای نابودی زیرساخت‌های حیاتی روسیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000