۱۴ نفر از دانشجویان بازداشتی دانشگاه علامه طباطبایی آزاد شدند

اعتمادآنلاین|

عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص آخرین وضعیت این دانشگاه با توجه به ناآرامی‌های اخیر توضیح داد: این هفته کلاس‌ها در دانشگاه علامه طباطبایی برقرار است، همانطور که در هفته گذشته برقرار بودند و در همه مقاطع و همه دانشکده‌ها شرایط به همین ترتیب است. فعالیت‌های آموزشی و کلاس‌ها مطابق شرایط معمول آموزشی در حال حاضر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، معتمدی در مورد پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی در ناآرامی‌های اخیر در دانشگاه‌ها بیان کرد: تا این لحظه حدود ۱۴ نفر از دانشجویانی که دستگیر شده بودند آزاد شدند و حدود ۲ یا ۳ دانشجو هنوز بازداشت هستند که تلاش می‌کنیم ظرف امروز یا فردا این دانشجویان نیز آزاد شوند.

او تاکید کرد:‌ دانشجویانی که آزاد شدند در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند و برای آزادی بقیه دانشجوها نیز تلاش می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دشمنان به واسطه یک بهانه کوچک، توطئه بزرگی را علیه انقلاب رقم زدند

ش اکتبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر نیرو‌های مسلح، با اشاره به تأکید امام خامنه‌ای بر ارتقای توان رزمی نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: طی روزهای گذشته دو مراسم بزرگ در سطح نیرو‌های مسلح با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شده است که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000