معاون اول رئیس جمهور راهی مسکو شد

اعتمادآنلاین|

محمد مخبر ظهر امروز(چهارشنبه) به دعوت «میخائیل ولادیمیرویچ میشوستین» نخست وزیر روسیه برای شرکت در دومین مجمع اقتصادی خزر، در صدر یک هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی تهران را با بدرقه رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به مقصد مسکو ترک کرد.

به گزارش نامه نیوز، وزرای امور اقتصادی و دارایی، نفت و جهاد کشاورزی و تعدادی از معاونین وزرا در این سفر معاون اول رییس جمهور کشورمان را همراهی می کنند.

مخبر پیش از سفر به مسکو گفت: این اجلاس هم به لحاظ حقوقی و هم اقتصادی و هم از نظر مسائل زیست محیطی از اهمیت فراوانی برای کشورهای ساحلی خزر برخوردار است.

وی افزود: در این سفر همچنین ملاقات های دوجانبه با نخست وزیران کشورهای حاشیه خزر انجام خواهد شد تا توافقات و تفاهمات فیمابین مورد بررسی قرار گرفته و اجرای آنها تسریع شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به موقعیت جغرافیایی استثنایی ایران برای توسعه ترانزیت خاطرنشان کرد: کشورهای حاشیه خزر مصمم هستند در حوزه سرمایه گذاری، ترانزیت و مناسبات اقتصادی، روابط خود را گسترش دهند که امیدوارم در این زمینه شاهد توافقات جدی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

وزیر امور خارجه ایران اتحادیه اروپا را تهدید کرد

چ اکتبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| در تماس تلفنی روز جاری لوئیجی دی مایو وزیر امور خارجه ایتالیا و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات مناسبات دوجانبه، مذاکره برای لغو تحریم ها، حوادث اخیر در کشورمان و مداخلات خارجی در تحولات داخلی ایران مورد رایزنی قرار گرفت. به گزارش ایسنا، رئیس دستگاه دیپلماسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000