بیش از 15 هزار فروشگاه در آلمان در آستانه ورشکستگی

اعتمادآنلاین|

بحران انرژی در اروپا باعث افزایش شدید قیمت حامل‌های انرژی دراکثر کشورهای این قاره شد، اما این افزایش قیمت باعث شد بیش از 15 هزار فروشگاه در آلمان در آستانه ورشکستگی قرار بگیرند.

به گزارش فارس، بر اساس گزارشی که نشریه اشپیگل منتشر کرده، اتحادیه خرده فروشان آلمان در نامه‌ای به معاون صدر اعظم و وزیر اقتصاد آلمان هشدار داده‌اند که «انفجار قیمت‌های انرژی» باعث شده تا تعداد روز افزونی از خرده فروشان نتوانند هزینه‌های زندگی خودرا تامین کنند.

این اتحادیه اعلام کرده که این اوضاع ممکن است که حدود 16 هزار کسب و کار طی سال جاری را به ورطه ورشکستگی بکشانند. حال آنکه وضعیت منفی احتمالا طی سال 2023 نیز ادامه یابد.

آلمان به شدت با مشکل کمبود گاز مواجه بوده و در تلاش است واردات گاز از روسیه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با خرید گاز از دیگر کشورها جایگزین کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

وارد شدن یا نشدن به مذاکرات به عهده ترکیه است

ی اکتبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| وزیر امور خارجه یونان از تمایل کشورش به گفتگوی سازنده با ترکیه بر مبنای قوانین بین‌المللی صحبت کرد. ​به گزارش فارس، «نیکوس دندیاس»، وزیر امور خارجه یونان در مصاحبه‌ای با روزنامه یونانی «پروتو تما» بیان کرد: *«تصمیم‌گیری درباره وارد شدن یا نشدن به مذاکرات به عهده ترکیه است اما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000