قیمت خیار گلخانه ای ورامین

در گلخانه ها باید حفاظتهایی به عمل بیاید تا محصولات در آنجا تحت میزان و مقاومت خاصی قرار گیرند و خیارهای گلخانه ایی کهنوج که دراین نواحی از کشور نیز یافت و بررسی می شوند مورد ارزیابی قرار گیرند و عوامل بیماری زا و مشکلات پیش رو را کنترل کنند تا تحت آلودگی های مختلف قرار نگیرند و استانداردهای موجود را برای ارائه بهترین کیفیت را دچار اختلال نکند.

مجموعه ما با سابقه ی درخشانی که در زمینه خرید و فروش خیارهای گلخانه ایی دراند توانسته اند بازار این نوع میوه  همچنین سایر میوه ها از جمله سیب زرد استخوانی را به سمت و سویی بکشانند تا رقابت در آن بسیار هیجانی و بالا باشد.

از این رو اگر نگاهی به سایت آراد برندینگ بیندازید می توانید بهترین و باکیفیت ترین خیارهای گلخانه ایی را به صورت عمده و خرد خریداری کنید و با بهترین وسائل حمل و نقل در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

محصولات و انواع میوه خداوند همگی دارای فواید و مشخصه های منحصر به فرد است و از این رو خیارهای گلخانه ایی یزد ورامین محصولات با کیفیتی هستند که در کشت و بهره به آب فراوانی نیازمندند.

خیارها به نوعی از خانواده کدوئیان اند و به عنوان گیاهی تک پایه ایی هستند که گلهای نر و ماده بر روی یک گیاه قرار دارند و البته گلهای نر از گلهای ماده بیشتر اند و قبل از گیاه ماده ظاهر می شوند.

خیار خاردار بوته ای

اگر بخواهیم اقدام به کاشت خیار خاردار بوته‌ ای کنیم لازم است تا در ابتدا بذر خیار را به مدت  24ساعت در آب خیس کنیم سپس بذرها را می ‌کاریم فاصله دو بذر کاشته‌ شده باید بین 50 تا 70 سانتی‌ متر باشد وجود این فاصله سبب می ‌شود تا شما خیارهایی با سایزهای مناسب داشته باشید البته اگر خیار کاشته‌ شده را برای تولید خیارشور می‌ خواهید می ‌توانید فاصله بین بذرها را کمتر بگیرید تا خیارهای کوچک‌ تری داشته باشید.

برخلاف میوه‌ های دیگر معمولاً قیمت خیار گلخانه ای مقرون به صرفه می باشد و باید قبل ‌از این ‌که به‌ طور کامل رسیده شود برداشت کرد که این برداشت معمولاً حدودا بین دو تا سه ماه بعد از کاشت می‌ باشد اگر بخواهید این محصول را در هوای گرم برداشت کنید میوه‌ های شما شل و بی‌ کیفیت می‌ شود اگر تمایل به برداشت میوه درجه یک دارید به شما پیشنهاد می‌ شود در صبح زود این میوه را برداشت کنید تا علاوه‌ بر طراوت زیاد عطر و طعم بی‌ نظیری را داشته باشد.

پیشنهاد می ‌شود اگر تمایل به نگهداری طولانی‌ مدت خیار دارید آن را در دمای پایین ‌تر از 18 درجه نگه ندارید زیرا دچار سرمازدگی می ‌شود لازم است بدانید که مناسب ‌ترین دما برای نگهداری طولانی ‌مدت از خیار می ‌تواند حدود 20 درجه باشد که بهتر است رطوبت محیطی که در آن نگهداری می ‌شوند تا 60 درصد نیز برسد اگر به این نکات توجه کنید می‌ توانید خیار نگهداری شده را با بهترین کیفیت در زمان لازم دریافت نمایید.

فروش خیار گلخانه ای یزد

از مزیتهای این گیاه همچون صیفی جات ارگانیک با دوام آن است که کشت محصول در گلخانه های موقت از داربستهای چوبی و مشماهای uv استفاده می کنند.

در این خصوص باید دانست که خیار گلخانه ای ورامین برای نگهداری و کشت به عوامل محیطی زیادی بستگی دارد که کلا تامین نور و آب و هوا برای یک گیاه نیاز مبرم است و این راهکار را برمی تابد تا مصرف خیارهای گلخانه ایی را در بازه های زمانی مختلف برای عموم مردم فراهم و آسان کند.

در گیاه های مختلف دو لپه ایی خیارها را دسته بندی می کنیم و آنها را از گیاهان جالیزی یکساله می دانیم از این رو می توانیم با به عمل آوردن شرایط مختلف آنها را آماده کشت در سالهای مختلف کنیم.

فروش خیار گلخانه ایی در یزد تحت این عنوان قرار گرفته از این رو تونلهای پلاستیکی از لحاظ محیطی که ایجاد می کنند امکان تامین گرما را به صورتهای طبیعی ندارند و به آنها تونل سرد گفته می شود و از این تونلها بیشتر در جیرفت و خوزستان استفاده می شود.

با افزایش دما در تونلهای پلاستیکی حرارت به سمت سقف و بالا حرکت می کند و درهمان نقاط تجمیع می شود و برای اینکه بتوان دما را به صورت تعادلی درآورد می توان دریچه هایی را در بالای این تونلها نصب کرد که هوای گرم را خارج کند.

پست بعدی

قیمت پکیج دیواری بوتان

د سپتامبر 26 , 2022
پکیج دیواری انواع مختلفی دارند، در بین این انواع یک مدل خاص توانسته بسیار در این حوضه پیشرفت های بسزایی داشته باشد و طرفدار های زیادی را به خودش جذب کند. این نوع، پکیج دیواری نوع بوتان است، شرکت بوتان توانسته است با پکیج های دیواری مرغوب طرفداران بسیاری را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000