کی روش: فقط با نکونام کار می‌کنم

اعتمادآنلاین|

طبق توافق اولیه فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش قرار بود یک مربی ایرانی که در آینده می تواند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد در کادر فنی تیم ملی و در کنار کارلوس کی روش مشغول به کار شود و طرفین در این زمینه روی جواد نکونام سرمربی تیم فولاد به توافق رسیدند اما این مربی که پیش تر هم دستیاری کارلوس کی روش را تجربه کرده بود اعلام کرد به سبب تعهد به تیم فولاد در این برهه از زمان نمی تواند جمع اهوازی ها را ترک کند.

به گزارش خبرورزشی، کارلوس کی روش خطاب به فدراسیون فوتبال گفته است تنها گزینه او برای حضور در کادر فنی تیم ملی جواد نکونام است و حاضر به پذیرش مربی دیگری نیست. فدراسیون فوتبال هم نمی تواند در این خصوص اصرار به حضور مربی دیگری در کادر فنی تیم ملی داشته باشد به این خاطر که انتخاب دستیاران بر عهده کارلوس کی روش است و در نهایت قرار شد تیم ملی با همین کادر راهی جام جهانی شود و قرار است در آینده جواد نکونام به کادر فنی تیم ملی اضافه شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هشدار حامد بهداد به تجزیه طلبان

ی اکتبر 2 , 2022
ایرنا نوشت: حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: حفظ تمامیت ارضی این آب و خاک آرمان و فصل مشترک همه ما است و همین مهم مرز ما را با هر آنکه ایران ما را تجزیه بخواهد جدا می‌کند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000