جنایت آنان که از سفره کشور چریده‌اند بی‌پاسخ نماند

اعتمادآنلاین|

حسین شریعتمداری امروز در یادداشتی که در روزنامه کیهان نوشت خواستار برخورد با «جنایت» کسانی که از «سفره گشاد کشور چریده‌اند» شد.

به گزارش کیهان، در این میان، حمایت از آشوب و آشوبگران از سوی برخی سیاست‌بازها و احزاب سیاسی و شماری از هنرپیشه‌ها و ورزشکاران که از سفره گشاده و سخاوتمندانه این مرز و بوم چریده و به آلاف و علوف رسیده‌اند نیز جنایت آشکاری است که نباید بی‌پاسخ بماند.

حالا که بعد از ابراز انزجار توده‌های ده‌ها میلیونی مردم از این جرثومه‌های فساد و تباهی و اصرار بر مجازات و محاکمه آنها به میان آمده است و دستگاه‌های ذی‌ربط نیز بر محاکمه و مجازات آنها تاکید ورزیده‌اند، طیف یادشده به فکر تغییر صورت مسئله افتاده و اصرار دارند جنایات هولناکی را که مرتکب شده‌اند در حد و اندازه «اعتراض»‌ کاهش دهند! و اصلاً به روی نامبارک و پلید خود نیز نمی‌آورند که در کجای دنیا و از کی تا به حال، قتل مردم کوچه و بازار، آتش‌زدن اموال عمومی، بریدن گلوی مامور انتظامی، آتش‌زدن قرآن و به آتش کشیدن آمبولانس‌ها و… اعتراض تلقی می‌شود؟!

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پورتو برابر براگا به پیروزی رسید

ش اکتبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| پورتو و براگا بامداد امروز (شنبه) در چارچوب هفته هشتم به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر یک یاران مهدی طارمی به پایان رسید. به گزارش ایسنا، در این دیدار اوانیلسون در دقیقه ۳۲، اوستاکویو در دقیقه ۳۴، په په در دقیقه ۶۳ و گالنو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000