مجری شبکه یک از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد/ ویدئو

عبدالرضا امیراحمدی مجری با سابقه صداوسیما امروز قهرمانی‌های پرسپولیس را حاصل حمایت‌های وزیر ورزش از این تیم دانست. این ادعا موجب شد مدیر رسانه‌ای پرسپولیس، مجری تلویزیون را تهدید به شکایت کند. عبدالرضا امیراحمدی مجری شبکه یک سیما در پی‌ زیر‌ سؤال بردن پوکر قهرمانی پرسپولیس، از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.
بیشتر بخوانید: مجری تلویزیون قهرمانی پرسپولیس را زیر سؤال برد
بیشتر بخوانید: شکایت رسمی پرسپولیس از مجری تلویزیون
عبدالرضا امیراحمدی مجری با سابقه صداوسیما امروز قهرمانی‌های پرسپولیس را حاصل حمایت‌های وزیر ورزش از این تیم دانست. این ادعا موجب شد مدیر رسانه‌ای پرسپولیس، مجری تلویزیون را ت..

5f1eb847bde81_5f1eb847bde83 عبدالرضا امیراحمدی مجری با سابقه صداوسیما امروز قهرمانی‌های پرسپولیس را حاصل حمایت‌های وزیر ورزش از این تیم دانست. این ادعا موجب شد مدیر رسانه‌ای پرسپولیس، مجری تلویزیون را تهدید به شکایت کند.

عبدالرضا امیراحمدی مجری شبکه یک سیما در پی‌ زیر‌ سؤال بردن پوکر قهرمانی پرسپولیس، از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: مجری تلویزیون قهرمانی پرسپولیس را زیر سؤال برد

بیشتر بخوانید: شکایت رسمی پرسپولیس از مجری تلویزیون

مجری تلویزیون
پوکر قهرمانی پرسپولیس

پست بعدی

افتتاح سالنی روباز به نام هما روستا

د جولای 27 , 2020
اولین سالن تخصصی روباز تئاتر و کنسرت به همت موسسه هنری تجربه‌ی "هنر نمایش" در تهران به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند. اولین سالن تخصصی روباز برای اجرای تئاتر و کنسرت به نام زنده‌یاد «هما روستا» بازیگر نام‌آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون نامگذاری شده است. این سالن مجهز به سیستم تخصصی صدا و نور و دارای استیجی 400 مترمربعی است تا امکان اجرای زنده تئاتر و کنسرت را فراهم کند. طبق اعلام دست اندرکاران این سالن،ایده ساخت این سالن در دوران تعطیلی سالن های تئاتر و موسیقی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا شکل گرفت تا از این طریق هم فعالیتهای هنری دوباره به حیات خود ادامه دهد و هم مخاطبان از این مکان با رعا..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000