رزمایش هوایی ناتو در لتونی

اعتمادآنلاین|

ائتلاف ناتو روز دوشنبه یک رزمایش هوایی دو روزه را در دریای بالتیک با هدف افزایش توان «بازدارندگی» و دفاع از اعضای ناتو برابر هرگونه تجاوز آغاز کرد.

​به گزارش فارس، به نوشته روزنامه «ینی شفق» ناتو در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای هوایی ۹ عضو ناتو از جمله مجارستان، آلمان، جمهوری چک، ایتالیا، ترکیه، انگلیس، استونی، لتونی و لیتوانی و فنلاند که نامزد پیوستن به این ائتلاف است در این رزمایش حضور دارند.

بیش از ۲۲ فروند جنگنده و همچنین هواپیماهای هشدار سریع نانو هوابرد ناتو، در این آموزش به میزبانی لتونی شرکت می‌کنند. در این رزمایش هوایی انواع ماموریت‌های هشدار سریع آموزش رزم هوایی، عملیات جستجو و نجات و سوخت گیری در هوا تمرین خواهد شد.

«کریگ داکر» از نظامیان ناتو گفت:

*«برای اولین بار، فعالیت‌های دفاع موشکی و هوایی و سطحی یکپارچه را در رزمایش‌های خود گنجانده‌ایم».

*این رزمایش نشان می‌دهد که چگونه ناتو از جناح شرقی خود محافظت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هزاران نفر منازل خود را به خاطر طوفان «نورو» در فیلیپین تخلیه کردند

د سپتامبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین| هزاران نفر از مناطق ساحلی شمال شرقی فیلیپین به دلیل نزدیک شدن طوفان «نورو» (Noru) به مناطق امن انتقال یافتند. به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری آناتولی، طوفان «نورو» که با نزدیک شدن به سواحل فیلیپین بر سرعت آن افزوده می‌ شود، با تغییر مسیر ناگهانی باعث ایجاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000