شکایت رسمی پرسپولیس از مجری تلویزیون

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس، به کنایه‌های عبدالرضا امیراحمدی در برنامه سلام صبح بخیر، واکنش نشان داد. عبدالرضا امیراحمدی مجری با سابقه صداوسیما امروز در گفتگوی زنده با بخش ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما با کنایه به مسعود سلطانی فر، قهرمانی‌های پرسپولیس را به صورت غیرمستقیم حاصل حمایت های وزیر ورزش از این تیم دانست.
این مجری صداوسیما گفت: «با سلام خاص خدمت همه باباها. در تابستان های قدیم باباها به کاسب های محل می گفتند فرزندم کار کند و آخر ماه این بابا پولی به اوستا می داد که به فرزندش بدهد که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی باباها جوایزی خریداری می کردند و به مدارس ..

5f1ea0d9b30a2_5f1ea0d9b30a4 علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس، به کنایه‌های عبدالرضا امیراحمدی در برنامه سلام صبح بخیر، واکنش نشان داد.

عبدالرضا امیراحمدی مجری با سابقه صداوسیما امروز در گفتگوی زنده با بخش ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما با کنایه به مسعود سلطانی فر، قهرمانی‌های پرسپولیس را به صورت غیرمستقیم حاصل حمایت های وزیر ورزش از این تیم دانست.

این مجری صداوسیما گفت: «با سلام خاص خدمت همه باباها. در تابستان های قدیم باباها به کاسب های محل می گفتند فرزندم کار کند و آخر ماه این بابا پولی به اوستا می داد که به فرزندش بدهد که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی باباها جوایزی خریداری می کردند و به مدارس می دادند که سر صف فرزندان شان را تشویق کنند، حالا جایزه را که گرفته بود؟… هشتگ… بابا مسعود… و دست همه باباها و بزرگترها درد نکند»!

بیشتر بخوانید: مجری تلویزیون قهرمانی پرسپولیس را زیر سؤال برد

علیرضا اشرف مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس، نسبت به کنایه‌های عبدالرضا امیراحمدی در برنامه سلام صبح بخیر، واکنش نشان داد و گفت از این دو نفر شکایت رسمی می‌شود و تازمانیکه در رسانه ملی عذرخواهی رسمی نکنند خبری از بخشش نیست.

پوکر قهرمانی پرسپولیس
مجری تلویزیون

پست بعدی

۲۵استان در وضعیت قرمز و هشدار/۲۱۲نفر دیگر را از دست دادیم

د جولای 27 , 2020
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی کروناویروس در کشور طی شبانه روز گذشته را اعلام کرد. دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز ۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۳۴ بیمار جدید م..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000