نماینده تندرو قم کدام مرجع تقلید را تهدید کرد؟

اعتمادآنلاین|

مجتبی ذالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده قم در واکنش به اعتراضات مردمی بعد از مرگ مهسا امینی از قوه قضاییه خواست تا مسببان را محاکمه کند.

او در بخشی از این مصاحبه که با خبرگزاری ایرنا انجام شده است، با اشاره به هزینه‌های معنوی که به حیثیت نظام وارد شده است، گفت: تضعیف دستگاه‌های امنیتی و پلیس قابل جبران نیست. حتی برخی افراد عمامه به‌سر هم پیام دادند و فتنه را تحریک کردند دادگاه ویژه روحانیت باید نسبت به بررسی اتهامات این افراد نیز ورود کند.

ذوالنوری عنوان کرد: به عنوان مثال فردی در جایگاه مرجع خودخوانده تقلید به بهانه پیام تسلیت برای فوت مرحوم امینی گفته که کار پلیس خلاف قانون، عقل و شرع است. مشخص است که این حرف‌ها زمینه‌ مقصر شناختن پلیس به ناحق ایجاد کرده و موجب اغفال جوانان و آسیب دیدن آنها در صحنه اعتراضات می شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 25 36

نتیجه بر اساس 25 رای موافق و 36 رای مخالف

پست بعدی

هک سایت‌های دولتی صحت دارد؟

ی سپتامبر 25 , 2022
اعتمادآنلاین| مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد ادعاهای اخیر گروه انانیموس درخصوص حملات سایبری به سایت های دولتی کشور صحت ندارد. به گزارش ایرنا، مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: اخیرا گروه انانیموس مدعی شده که برخی از سایت‌های مراکز دولتی از جمله مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصاد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000