جامعه با پذیرش قانون مقابله با «بدحجابی» و «بی‌حجابی» ولو به شکل قهری و خشونت‌آمیز موافق است

اعتمادآنلاین|

در حالی که سیاست‌گذاران فرهنگی نیز به ناکارآمد بودن گشت ارشاد اذعان کرده‌اند، حسین الله‌کرم عقیده دارد بدحجاب را باید با خشونت،‌ مطیع قانون کرد.

به گزارش روزنامه مستقل، الله‌کرم گفته: موافقان برخوردهای خشونت‌آمیز معتقدند چون ایرانیان قبل و بعد از اسلام به حجاب علاقمند بوده‌اند و از سویی اجرای قانون ولو قانون‌ بد بهتر از بی‌قانونی است پس باید حتی با خشونت «بدحجاب» را مطیع قانون «حجاب» کرد.

او ادامه داده: البته جا دارد بگویم قانون حجاب قانونی بسیار خوب و مطابق سنت و قوانین الهی است؛ لذا «بی‌حجاب» باید به آن تمکین کند تا از یک طرف جلوی آنارشیسم و بی‌قانونی گرفته شود و از طرفی دیگر قوانین الهی بر‌ جامعه حاکم گردد. گرچه در این وضعیت «بی‌حجابی» هیچ نسبتی با جامعه دینی ایرانیان ندارد و برخورد با آن به معنای برخورد با بی‌قانونی و براندازی است. بر همین اساس جامعه نه تنها به سوی لجبازی نمی‌رود بلکه با پذیرش قانون مقابله با «بدحجابی» و «بی‌حجابی» ولو به شکل قهری و خشونت‌آمیز موافق بوده و این نوع برخورد موجب گسترش حجاب می‌دانند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 2

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

وقتی ناصرالدین شاه گذرش به «یافت آباد» افتاد/ روستای‌ «چهارده بنه» کجای‌ تهران بود؟

ش سپتامبر 24 , 2022
همشهری آنلاین نوشت:هرکدام از محله‌های منطقه ۱۸ سرگذشت و تاریخچه‌ای دارند که نشان می‌دهد گذشت زمان و اتفاقات مختلف موجب شکل‌گیری هویت محلی امروز آنها شده است؛ محله یافت‌آباد هم از این قاعده مستثنا نیست.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000