سرنوشت طرح پر سروصدای شفافیت قوای سه گانه چه شد؟

اعتمادآنلاین|

نمایندگان عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در هفته جاری به منظور تامین نظر شورای محترم نگهبان طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها را بررسی می کنند.

به گزارش خانه ملت، روز یکشنبه 27 شهریور بررسی طرح و لوایح ارجاعی به کارگروه های تخصصی با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرایی ذی ربط.

همچنین سه شنبه 29 شهریور، طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها اعاده شده از شورای نگهبان و طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی – تخصصی اعاده شده از شورای نگهبان و گزارش وزیر کشور و ستاد اربعین از اقدامات و برنامه های اربعین 1401 نیز بررسی خواهد شد.

جلسه اعضای هیئت رئیسه کمیسیون و روسای کمیته ای تخصصی و بررسی طرح ها و لوایح ارجاعی با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرایی ذی ربط چهارشنبه 30 شهریور مورد بررسی قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

شهروند بجنوردی جان ۲ کودک گرفتار در آتش را نجات داد

ی سپتامبر 18 , 2022
بجنورد- مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: یک شهروند وظیفه شناس بجنوردی ۲ کودک ۴ و ۸ ساله که در طبقه چهارم مجتمع مسکونی گرفتار آتش شده بودند را نجات داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000