معرفی نخستین حریف شه‌بخش در بوکس نیمه‌ حرفه‌ای

اعتمادآنلاین|

دانیال شه‌بخش بوکسور ملی‌پوشان ایران که قرار است در مسابقات نیمه حرفه‌ای نیز فعالیت کند، سرانجام نخستین حریف خود در این رقابت‌ها را شناخت و باید ۲۶ شهریور به روی رینگ برود.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام محمود نهتانی مربی دانیال شه‌بخش، او با «میوندا برمه» بوکسوری از اوگاندا دیدار خواهد کرد. این بوکسور آفریقایی دو مبارزه در بوکس نیمه حرفه‌ای داشته است که حاصل آن یک برد و یک باخت بوده است.

ملی‌پوش تاریخساز بوکس ایران، در این مبارزه برای تیم Cuban Boxing و در سازمان WBC به روی رینگ خواهد رفت. دومین مبارزه شه‌بخش نیز به احتمال زیاد یک ماه پس از این مسابقه برگزار خواهد شد.

محمود نهتانی ضمن تایید این خبر گفت: طبق قرارداد امضا شده، این مبارزات به هیچ وجه مشکلی در فعالیت ملی دانیال ایجاد نمی‌کند و او می‌تواند بعد از هر مبارزه با صلاحدید کادرفنی تیم ملی در اردوها شرکت کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

جنجال جدید در پرونده انتقال مالکیت باشگاه میلان

چ سپتامبر 14 , 2022
اعتمادآنلاین| باشگاه میلان از سال 2017 که سیلویو برلوسکونی آن را به چینی‌ها فروخت، در ساختار اداری خود همواره با چالش‌ها و برخی حواشی همراه بوده است. به گزارش تسنیم، پنج سال قبل برلوسکونی میلانی که نزدیک به سه دهه مالک آن بود را به یک گروه از سرمایه‌گذاران چینی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000