زورگیران تلفن همراه به آخر خط رسیدند

اعتمادآنلاین|

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 زورگیر تلفن همراه که با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند خبر داد و گفت: تا کنون 7 مالباخته متهم را شناسایی کرده‌اند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ عبدالرضا محمدی گفت: ماموران عملیات کلانتری 141 شهرک در حال گشت‌زنی در شهرک گلستان به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک و پلاک مخدوش در حال زاغ‌زنی شهروندان مشکوک شدند و متهمان را زیر نظر گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران در همین حین متهمان را در حال سرقت تلفن همراه شهروندی مشاهده کردند، افزود: ماموران سریع وارد عمل شده و پس از تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار موتورسیکلت متهمان متوقف شد اما هر 2 متهم با سلاح سردی که در دست داشتند اقدام به مقاومت و حمله به ماموران کردند ولی با درایت ماموران دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی اولیه 2 دستگاه تلفن همراه سرقتی و 2 قبضه سلاح سرد از متهمان کشف شد، ادامه داد: متهمان 25 و 28 ساله در تحقیقات اولیه به سرقت تلفن همراه شهروندان به روش زورگیری با تهدید سلاح سرد اعتراف و تا کنون 7 مالباخته به کلانتری مراجعه و متهمان را به عنوان سارق خود معرفی کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مقاومت سایبری کمر اسرائیل را شکسته است

ش سپتامبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| تا چندی پیش کسی تصور جامعی از انجام اقدامات مقاومتی آن هم از پشت دستگاه رایانه نداشت. به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی در گزارشی نوشتند، امروز رایانه به سلاح ویرانگری تبدیل شده است که شاید دست‌کمی از قدرت سلاح‌های نظامی در میدان نداشته باشد. جنگ الکترونیکی که گروه‌های مقاومت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000