ماجرای شگفت‌انگیز پیدا شدن چک 40 میلیاردی

اعتمادآنلاین|

مردی که کیف پول خوبی را گم کرده بود هرگز تصور نمی‌کرد چک 40 میلیارد ریالی‌اش پیدا و به او بازگردانده شود اما یک مامور پلیس کیف را پیدا کرد و به همراه مدارک به او بازگرداند.

به گزارش اعتماد آنلاین، ماموران پلیس امنیت اخلاقی استان خراسان جنوبی در حال گشت‌زنی در سطح شهرستان بیرجند و در حال انجام وظیفه بودند که یک عدد کیف چرمی حاوی مدارک شناسایی و کارت‌های بانکی، یک فقره دسته چک و یک برگه چک به مبلغ 40 میلیارد ریال، متعلق به یک شهروند را پیدا کردند.

این ماموران پس از یافتن کیف، به دلیل نداشتن هیچ گونه شماره تماس و آدرسی در داخل آن به ناچار کیف را به مقر پلیس امنیت اخلاقی بردند و با انجام تحقیقات مدارک هویتی، آدرس و تلفن صاحب کیف به دست آمد. سپس پلیس با فرد تماس گرفت و خبر پیدا شدن کیف را داد. در نهایت این فرد با حضور در مقر پلیس کیف خود را تحویل گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

زاهدی وفا از شانس خوبی برای کسب رای اعتماد دارد

ش سپتامبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد تقی نقدعلی، نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد گزینه پیشنهادی وزیر کار گفت:در مجموع عملکرد زاهدی وفا را قابل قبول می دانم و با توجه به سوابق و عملکردشان، از شانس خوبی برای کسب رای اعتماد در مجلس برخوردار است. به گزارش ایرنا، بخش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000