واژگونی خودروی سواری در مشهد ۵ مصدوم برجا گذاشت

اعتمادآنلاین|

محمد علیشاهی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۰:۳۵ امروز ۱۴ شهریورماه اتفاق افتاده است، افزود: پس از وقوع حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش ایرنا، وی با بیان این که این حادثه هیچ فوتی نداشت، ادامه داد: یک نفر از مصدومان در محل حادثه توسط تیم اورژانس ۱۱۵ به صورت سرپایی درمان و چهار نفر مصدوم دیگر این حادثه به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آمادگی پاریس برای افزایش صادرات گاز به آلمان

د سپتامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| مکرون همچنین با حمایت از طرح خرید مشترک گاز در اروپا، افزود که فرانسه و آلمان برای همکاری به منظور رویارویی با بحران انرژی ناشی از جنگ اوکراین، توافق کرده اند. به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، به نقل از خبرگزاری اینترفکس، کاخ کرملین اعلام کرد که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000