پیغام کاوه رضایی به گل‌محمدی؛ نمی‌توانم پرسپولیسی شوم

اعتمادآنلاین|

مدیرعامل پرسپولیس صادقانه حرف زده و مذاکره ای با مهاجم استقلالی نداشته است اما سرمربی اش یحیی گل محمدی با کاوه رضایی صحبت کرده است.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل محمدی و کاوه رضایی رابطه بسیار صمیمانه ای با یکدیگر داشته و چند سالی است رفت و آمد خانوادگی دارند. سرمربی پرسپولیس در زمان کار در ذوب آهن اصفهان با کاوه رضایی که کُرد زبان است آشنا شد و با توجه به اینکه خانواده همسر یحیی گل محمدی نیز کُرد هستند بنابراین رابطه این دو بسیار گرم و صمیمانه شد. در حال حاضر کاوه رضایی یحیی گل محمدی را فالو دارد و در بلژیک هم با سرمربی پرسپولیس در ارتباط بود.

همان طور که درجریان هستید باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.

در همین راستا سازمان لیگ استعلام‌های مربوط به درخواست باشگاه استقلال برای خروج نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه را از کمیته‌های وضعیت انجام داد و پیگیری‌ها نشان داد پاسخ کمیته‌های مربوطه به درخواست باشگاه استقلال منفی بوده و این موضوع با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام شد. به این ترتیب آبی‌پوشان تا نیم‌فصل نمی‌توانند بازیکن جدیدی از جمله کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند.

پست بعدی

سدهای ذخیره‌‌ای در معرض خطر قرار دارند

س آگوست 30 , 2022
اعتمادآنلاین| علی سلاجقه، رئیس سازمان محیط زیست درباره اخبار منتشر شده در خصوص از مدار خارج شدن «سد اکباتان» استان همدان گفت: یکی از مسائلی اساسی که در حال حاضر شدیدا منابع آبی کشور را تحت تاثیر قرار داده مسئله تامین منابع است. سدهای ذخیره‌‌ای ما باتوجه به بارشی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000