فروش انجیر سیاه گلابی جیرفت

اگر در این فکر هستید که از بروز آرتروز و مشکلات مفاصلی جلوگیری نمایید و به دنبال یک راه طبیعی هستید پیشنهاد ما استفاده از انجیر سیاه می باشد.

کبد خود را تقویت ببخشید و در صورت ایجاد ورم در طحال به وسیله ی انجیر خشک سفید یا سیاه آن را برطرف نمایید، با استفاده از انجیر می توانید سینه ی خود را نرم نمایید و از ایجاد سرفه جلوگیری کنید، کلسیم موجود در انجیر برای رفع آرتروز و مشکلاتی از این قبیل بسیار مناسب می باشد در نظر داشته باشید که میزان خاصیت انجیر سیاه نسبت به نوع زرد آن خیلی بیشتر می باشد.

اگر به دنبال میوه ای آبدار و شیرین هستید که طبی گرم داشته باشد می توانید روی انجیر سیاه حساب باز کنید، چنانچه قصد خرید انجیر تازه یا انجیر خشک دارید می توانید به افرادی که به فروش انجیر سیاه مشغول هستند مراجعه نمایید.

فیبر بالای انجیر سیاه برای رفع بسیاری از بیماریها تاثیر گذار بوده و جزو میوه های پر خاصیت در جهان می باشد، اگر دستگاه خشک کن دارید می توانید انجیر را در فصول گرم سال خشک نمایید و در فصول سرد سال و در صورت نیاز به راحتی استفاده کنید، توجه داشته باشید که مصرف انجیر برای رفع خشکی پوست نیز بسیار مفید می باشد و استفاده از آن به شما کمک می کند تا همواره پوستی لطیف و سالم داشته باشید.

در طب سنتی از انجیر به عنوان میوه ای با طبع گرم و تر یاد می شود که با استفاده از آن می توانید به مراتب میزان ناراحتیها و مشکلات موجود در بدنتان را کاهش دهید.

انجیر سیاه گلابی

در واقع یکی دیگر از گونه های این میوه بهشتی انجیر سیاه گلابی می باشد که با توجه به طعم بی نظیر، میزان باردهی بالا و نیاز کم درخت آن به میزان آبیاری، از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد، به طوری که افراد تمایل دارند تا از این نوع انجیر و فرآورده های حاصل از آن بهره مند گردند.

شکل ظاهری این نوع انجیر شباهت زیادی به گلابی داشته و همین امر باعث شده تا این نام برای آن انتخاب شود و پوست سیاه رنگ این نوع انجیر هم باعث هرچه زیباتر شدن آن گردیده است.

حتی برخی افراد برای دسترسی هر چه بهتر به انجیر سیاه گلابی و بهره بردن از خواص بی نظیر آن، تمایل دارند تا آن را به صورت انجیر خشک نخی در آورند، تا در این راستا بتوانند این میوه خوش طعم را در شرایط بهتر و مدت زمان بیشتری نگهداری نموده و در تمام فصول سال بتوانند آن را به عنوان تنقلات در میان وعده های غذایی، همراه با آجیل یا جایگزین قند در کنار چای مصرف نمایند.

البته باید به این نکته توجه داشت که انجیر سیاه گلابی سرشار از مواد مغذی نظیر انواع ویتامینها، کلسیم، فسفر و آنتی اکسیدانها می باشد، از این رو مصرف آن برای افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید بوده و در ضمن برای کودکان در حال رشد، مادران باردار و زنان شیرده خواص فراوانی را به همراه خواهد داشت.

حتی افراد می توانند از این میوه خشک، برای پیشگیری یا حتی درمان برخی بیماری ها استفاده نمایند و با مصرف روزانه آن بسیاری از مشکلات گوارشی نظیر یبوست را برطرف نموده و در ضمن میزان کالری بالایی را دریافت کنند و بخشی از انرژی روزانه خود را با خوردن این ماده مغذی تامین نمایند.

انجیر سیاه جیرفت

در بسیاری از احادیث معصومان به بهشتی بودن این نوع میوه اشاره شده است به طوری که امام رضا علیه السلام نیز بر فواید بسیار این میوه برای رفع بوی دهان و دندان اشاره نموده اند.

برای رفع انسداد عروق نیز می توانید از این میوه ی بهشتی و فوق العاده استفاده نمایید و به سلامت بدن خود کمک نمایید، امگا سه و امگا شش می تواند از جمله مواردی باشد که به داشتن بدنی سالم به شما کمک بسزایی می کند استهبان از جمله شهرهایی است که بهترین انجیرها را می توانید از آنجا با قیمتی مناسب و فوق العاده از خود باغدار تهیه نمایید، در این شهر انواع انجیرهای دیم مرغوب را می توانید به راحتی خریداری نموده و در کنار خانواده به خوبی مصرف نمایید.

برای هضم بهتر غذا و رفع ناراحتیهای گوارشی استفاده از انجیر سیاه جیرفت بهترین مورد است به طوری که باید انجیر را با روغن زیتون مخلوط کرده و صبح ناشتا مورد استفاده قرار دهید، استفاده از این روش می تواند به کاهش وزن شما کمک نموده و به داشتن بدنی سالم کمک به سزایی کند.

کافی است مقداری انجیر را همراه با شیر و جو پرک مخلوط نمایید و به آرامی روی پوست خود به حالت دورانی ماساژ دهید و بعد از آن اجازه دهید تا مواد روی پوستتان خشک شود و آخر سر پوست را شستشو داده و از کرمهای آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید تا بتوانید پوستی فوق العاده و شاداب داشته باشید.

این روتین پوستی را شما می توانید هفته ای دوبار انجام دهید تا از ایجاد چروک در اطراف چشم جلوگیری نمایید، ویتامینهای موجود در انجیر به افزایش رشد موهای سر نیز کمک بسزایی می کند و به شما اجازه می دهد تا از ریزش موهای خود جلوگیری کنید با استفاده از این میوه بی نظیر شاهد تقویت ریشه و فولیکولهای موهای سر بوده و می توانید به میزان شادابی و زیبایی خود بیفزایید.

پست بعدی

آیا ایران در تولید هواپیما مزیت دارد؟/ ایمنی یا خودکفائی مسئله این است

ج آگوست 26 , 2022
تجارت نیوز نوشت:اخیراً رئیس سازمان هواپیمایی کشور با قاطعیت اعلام کرده است که اولین هواپیمای مسافربری ایرانی تا سه سال آینده ساخته می‌شود. این امری بعید است. اما آیا ایران توانایی ورود به این صنعت را دارد؟

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000