زخمی شدن ۱۳ تن در انفجار عفرین سوریه

طی انفجاری در منطقه عفرین در استان حلب در شمال غرب سوریه که تحت کنترل شورشیان موسوم به “ارتش ملی سوریه” است، ۱۳ تن زخمی شدند. به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی انفجار بمب کار گذاشته شده در خودروی نیرو..

5f143c2224d31_5f143c2224d33 طی انفجاری در منطقه عفرین در استان حلب در شمال غرب سوریه که تحت کنترل شورشیان موسوم به "ارتش ملی سوریه" است، ۱۳ تن زخمی شدند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی انفجار بمب کار گذاشته شده در خودروی نیروهای شورشی تحت حمایت ترکیه موسوم به "ارتش ملی سوریه" در مرکز عفرین ۱۳ تن زخمی شدند.

منابع محلی، نیروهای یگان‌های مدافع خلق کرد را مسؤول انفجار دانستند.

در سوم ژوئیه نیز در اثر انفجار بمبی در عفرین یک پلیس کشته و دو غیرنظامی زخمی شدند.

طی انفجاری در منطقه عفرین در استان حلب در شمال غرب سوریه که تحت کنترل شورشیان موسوم به "ارتش ملی سوریه" است، ۱۳ تن زخمی شدند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f143c2224d31_5f143c2224d33 سیاسی/ بین الملل 29 تیر 1399 – 18:11

به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی انفجار بمب کار گذاشته شده در خودروی نیروهای شورشی تحت حمایت ترکیه موسوم به "ارتش ملی سوریه" در مرکز عفرین ۱۳ تن زخمی شدند.

منابع محلی، نیروهای یگان‌های مدافع خلق کرد را مسؤول انفجار دانستند.

در سوم ژوئیه نیز در اثر انفجار بمبی در عفرین یک پلیس کشته و دو غیرنظامی زخمی شدند.

منبع: ایسنا

66

سوریه
انفجار

اخبار مرتبط

خبر فوری در شبکه های اجتماعی

khabarfoori in social networks coronavirus پیشنهاد ما

فرمان حمله سایبری به ایران / ترامپ می خواهد فعالیت‌های آنلاین در ایران را مختل کند
۱۰۰سال پس از قراردادهای جنجالی با بریتانیا، ایران نظر به چین دارد / بحث‌برانگیزترین قراردادهای دوران قاجار و پهلوی را بشناسید
ترسناک‌ترین کشف جدید دانشمندان در مورد کرونا / واکسن کرونا را شاید باید به طور مداوم تزریق کنیم!
آتش بازی در ایران؛ از سوختن جنگلها تا انفجار در مراکز صنعتی / رسانه های اسرائیلی در سکوت منابع رسمی، مدعی خرابکاری صهیونیستها در ایران می شوند
همه قراردادهای پرحاشیه تاریخ ایران / از صلح ۵۰ساله با رومی‌های باستان بر سر ارمنستان تا عهدشکنی بریتانیا در بلوای هرات / سناریوی تکراری تهدید به جنگ، برای عقد قراردادهای یکطرفه با ایران
رویارویی چندمنظوره ایران با جبهه غربی / چطور می‌شود در جنگ رسانه‌ای پیروز شد؟
12 نکته درباره کرونا / همه باورهای غلطی که درباره ویروس مرگبار وجود دارد

به روایت شما گلایه مخاطبین خبرفوری از گران شدن بسته‌های اینترنت تلفن همراه 1399/4/29 قطعی برق در منطقه جلالیه تبریز 1399/4/29 در شرایط تعطیلی مدارس از اسفند ، چرا باید شهریه بدهیم ؟ 1399/4/29 بلاتکلیفی حذف ترم دانشگاه 1399/4/29 یک تصویر و دو سوال! 1399/4/28 دستفروشان مترو بدون ماسک عامل شیوع کرونا ! 1399/4/26 ادامه

پست بعدی

سه فیلم ایرانی در جشنواره شانگهای چین پذیرفته شدند

ی جولای 19 , 2020
فیلم‌های «نجیبه» ساخته مصطفی گندمکار و «گورکن» کارِ کاظم ملایی، در بخش «استعدادهای جدید آسیایی» جشنواره شانگهای به نمایش درخواهند آمد. بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در کشور چین، سه فیلم ایرانی را در برنامه نمایش خود قرارداد. بر اساس فهرستی که تاکنون از فیلم‌های دعوت شده به این رویداد سینمایی منتشر شده است، فیلم‌های «نجیبه» ساخته مصطفی گندمکار و «گورکن» کارِ کاظم ملایی، در بخش «استعدادهای جدید آسیایی» این جشنواره به نمایش گذاشته خواهند شد. فیلم کوتاه «خرچنگ» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی هم نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جام طلایی این جشنواره خواهد بود. پیش از این قرار بود سومین جشنواره فیلم شانگهای از ۱۳ تا ۲۲ ژوئن (۲۴ خرداد تا ۲ تیر) برگزار شود اما مسئولان برگزاری این رویداد سینمایی، به دلیل همه‌گیری کرونا، زمان برگزاری آن را به تاریخ ۲۵ جولای تا ۲ اوت (۴ تا ۱۲ مرداد) موکول کردند. سال گذشته فیلم «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی موفق به کسب جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد (حامد بهداد) از جشنواره فیلم شانگهای شد. فیلم‌های «نجیبه» ساخته مصطفی..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000