بوقلمون وحشی ماده کوچک ایران

گونه ای از پرندگان و حیوانات بزرگی وجود دارند که از سرده Meleagris می باشند و به آنها بوقلمون می گویند و بوقلمون وحشی ماده نر جنگل از انواع بوقلمونها می باشند به طور کلی این پرنده از راسته ماکیان سانان است و از سنگین تر گونه ها محسوب می شود بوقلمون وحشی در مقایسه با بوقلمون اهلی چابک تر می باشد و هنگام مواجه شدن با خطر حدود ۴۰۰ متر پرواز آن می باشد و در ارتفاع کمی پرواز می کنند و فاصله پایینی با زمین دارد.

این پرنده همانند تمام پرنده ها و قرقاول صحرایی به دو صورت ماده و نر می باشد و ما در این قسمت می خواهیم شما را با بوقلمون وحشی ماده آشنا کنیم بوقلمون ماده پرهای خاکستری تیره و قهوه ای دارد و بین ۵ تا ۱۱ کیلو گرم وزن آن می باشد بوقلمون وحشی دارای وزن ۱۶.۸ کیلو گرم توسط اتحادیه ملی بوقلمونهای وحشی به عنوان سنگین ترین بوقلمون ثبت شده است بوقلمون ماده بالهای بادبزنی شکل، تیره، دمی بلند، براق و برنزی دارد به طور میانگین هر بوقلمون رنگین تاپی ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ پر دارد و دودیسی جنسی را در بوقلمون ماده وجود دارد با هر نژاد بوقلمون نر جفت گیری می کند.

بوقلمون وحشی کوچک

برای پرورش و نگهداری انواع بوقلمون وحشی کوچک، آزاد و پیر آشنایی با نژادهای مختلف آنها، فراهم کردن شرایط نگهداری مساعد، نوع تغذیه و همچنین چگونگی تامین و خرید آنها مهم هستند، تنوع نژاد بوقلمون وحشی سبب شده تا افراد نتوانند انتخاب صحیحی در خرید آبوقلمون زنده یا گوشت بوقلمون تازه داشته باشند، به همین علت قصد داریم در این مقاله به معرفی کامل این پرندگان و چگونگی نگهداری از آنها بپردازیم.

نگهداری از انواع پرندگان مانند بوقلمون وحشی کوچک و طوطی لوتینو کوچک و بزرگ با اهداف مختلفی مانند تولید گوشت، تکثیر جوجه و فروش تخم در بازار انجام می گیرد اما قبل از هر اقدامی باید بدانید که این نوع بوقلمون از نظر ظاهری و تنوع نژاد چه ویژگیهایی دارد.

بوقلمون وحشی از پرندگان بومی منطقه آمریکای شمالی است که خود دارای 5 زیر مجموعه از نژادهای مختلف می شود که شامل بوقلمون شرقی، اسسولا، مریام، گولد و ریو گراند است.

دم بوقلمون نر حالتی بادبزن مانند دارد و رنگ آن طوسی تیره است، وجود بالهای درشت و براق آن را از دیگر گونه های بوقلمون مجزا می کند و به علت جثه بزرگ به راحتی از بوقلمون ماده قابل تشخیص است.

بوقلمون وحشی ایران

یکی از زیباترین حیواناتی که در بسیاری از مناطق جهان یافت می شوند، بوقلمون وحشی و قرقاول صحرایی می باشد که این نوع از جانداران، دارای نژادهای مختلفی است که برترین آنها از نژاد ایران، استرالیا و آمریکا می باشد.

بوقلمون حیوانی است تخم گذار که هم از تخم آنها و هم از گوشت این حیوان می شود استفاده کرد که به همین دلیل مراکز زیادی در سراسر جهان وجود دارند که انواع آنها را در شرایط مختلف، پرورش می دهند.

بوقلمون پرنده ای است که دارای دو جنس نر و ماده می باشد که انواع نر آنها نسبت به نوع ماده، دارای جثه ی بزرگ تری است که می تواند با ماده های زیادی جفتگیری کند.

گوشت و تخم این نوع از حیوان، دارای خواص بسیار زیادی است که به همین دلیل جزو مرغوب ترین و پرخاصیت ترین مواد غذایی در جهان به شمار می آیند.

یکی از کشورهایی که زیستگاه انواع بوقلمون وحشی ایران و قرقاول صحرایی بزرگ می باشد، ایران است که بوقلمونهای موجود در کشور، توسط بسیاری از مراکز و تحت شرایط خاصی نگهداری و پرورش داده می شوند که جزو برترین نژادهای بوقلمون در جهان هستند.

بوقلمون پرنده ای بزرگ است که پاها و گردن آنها بلند می باشند که از لحاظ تغذیه نیز جانوری همه چیز خوار هستند که در دو نوع وحشی و اهلی موجود می باشند که در بسیاری از مراکز،  نمونه های مختلف آنها را پرورش می دهند.

پست بعدی

قیمت اسپیسر پلاستیکی کاشی مشهد

س آگوست 23 , 2022
باید در اینجا خاطر نشان کرد که خرید محصول بی کیفیت راه چاره برای پایین آوردن قیمت اسپیسر صنعتی پلاستیکی نیست بلکه این مسیر در نوع عرضه کالا باید پیاده شود تا بتوان قیمت آنرا پایین آورد و مقرون بصرفه کرد. از همین رو گروه تجاری این سایت در نظر دارد تا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000